Announcement

Collapse
No announcement yet.

Köpes: Spolarpump Uno 75 SxIe -91

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Köpes: Spolarpump Uno 75 SxIe -91

    Fram eller bakrutepump, samma utförande på båda.
    Jag var och frågade på en firma här i stan, men de fick bara fram mysko bilder på Elearn
    och det verkade som det endast gick köpa kompl. spolarbehållare med pumpar á 1 500kr?

    Någon som har nån på hyllan som är OK?

    Click image for larger version

Name:	Spolarpump Uno.jpg
Views:	1
Size:	18.9 KB
ID:	258196
    Fiat Punto Easy 1.2 -13
    Alfa Romeo Giulia Super 2.0T -17

  • #2
    http://www.ebay.co.uk/itm/FRONT-REAR...-/181021334989

    Hittade denna annons på Ebay, till en Fiat SEICENTO och den ser rätt likadan ut men
    verkar vara byggd så att den ändrar rotationsriktning beroende om man vill ha fram eller bakrutespolning.
    Undrar om den skulle gå att använda? ( Plugga den utgång jag inte behöver... )

    http://www.ebay.pl/itm/NEW-FRONT-WIN...item27cccc6d73

    Fast denna verkar hyfsat rätt.

    Någon som vet om min motor fanns på fler fiatmodeller så kan jag söka bedare, fick höra på en
    bildemontering att någon Alfamodell använde samma spolarmotor.
    Last edited by Chramon; 28 November 2013, 20:48.
    Fiat Punto Easy 1.2 -13
    Alfa Romeo Giulia Super 2.0T -17

    Comment


    • #3
      När man söker på fiat uno på sidan får man upp den pumpen!

      De står föresten längre ned att den passar alla uno modeller.
      Last edited by pazzo; 29 November 2013, 00:50.
      Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
      S/y Mascot
      S/y Rebell
      20vT
      Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
      Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

      Comment


      • #4
        Sitter på min Lancia Kappa också. Hittade bara en hemma men borde ha fler.
        Om jag hittar fler kan så är den till salu.
        Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

        Comment


        • #5
          Lutar åt att jag beställer den på Ebay... Då får jag en ny för runt 200:-
          Lite skillnad mot den felaktiga jag beställde på Mekonomen, gick loss på 400

          Edit: Beställt. ( Polska är inte riktigt min grej, men jag tror jag tryckte på rätt knappar. )
          Last edited by Chramon; 29 November 2013, 08:16.
          Fiat Punto Easy 1.2 -13
          Alfa Romeo Giulia Super 2.0T -17

          Comment

          Working...
          X