Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skokloster 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jag kommer
    3" DP, 100 cellers kat, FMIC, X-rör á la scaravelli, DV006, 0.64 Stage 3 T3/T04E trim 50 360 graders axiallager, bearbetad topp

    Comment


    • #17
      Om jag bara kan komma ihåg vart alla skruvarna satt, så här 1,5 år senare, så är målet att åka grön Coupe till Skokloster.
      Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

      Comment


      • #18
        Då kan vi "byta" grillar då Fuel
        Renualt Megane RS Cup [2015] - Renault Captur HH [2015]

        Comment


        • #19
          Tyvärr Måste jag nog åka Alfa hooost ! I helgen börjar mitt lilla helvete att laga min sårade coupe
          Mvh Zetta ITALIEN BERONDE
          Fiat Coupe 20v turbo +
          Fiat Coupe 20v turbo löwenhart /////SAKNAD !

          Comment


          • #20
            kommer nog med fierratin

            Comment


            • #21
              Originally posted by 84jr0 View Post
              Inte många veckor kvar till den traditionella träffen vid Skokloster. Som vanligt är det 1 maj som gäller. Vilka ska med i år? Ska vi träffas som vanligt på parkeringen vid Ekolskrog vid Ekolsundsbron, E18 kl 09.00?

              http://gulasidorna.eniro.se/f/dinner...word=ekolskrog
              tjena där,

              Jag kommer ev med Xy:n men har inte bestämt mig än.

              Tänkte oxå bara upplysa att vägen vi brukar åka till Skokloster inte är en väg jag skulle ge mig in på i karavan.
              Jag åkte där igår och bron på Sigtunavägen renoveras så det är bara ett körfält åt båda riktiningarna, kan tänka mig att det är mkt bilar i rullning just den dagen.
              Om ni inte vet vilken jag menar så, det är efter att man svängt av 263:an mot Skokloster och Sigtuna

              Uffe
              Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

              Mina Bilar.. Past & Present!

              Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
              Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

              Comment


              • #22
                Om man ska lita på väderprognosen så kan vi få regn den 1 maj... vore tråkigt om det blev så men vi hoppas att de har fel som alltid!
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment


                • #23
                  Någon från Skåne/Halland på väg till Skokloster som passerar Falkenberg och kan ta med en uppsättning 14 tumsfälgar?
                  Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

                  Comment


                  • #24
                    Jag uteblir, hinner inte få ordning på bilen.

                    Hoppas ni får fint väder och mycket glass!

                    Comment


                    • #25
                      TurboB, siktar på det!
                      Argenta 120ie -85
                      Alfa 75 3.0V6 -90
                      BMW Z4M Coupe -06
                      BMW 118dM -10
                      Coupe 20VT -98 RIP
                      125 Special -72 RIP

                      Comment


                      • #26
                        Vädret ser ut att vara lite blandat den 1 maj. Planerar väl ändå att försöka dyka upp hur som helst men idealet vore ju att få åka nercabbat... Om jag inte hinner till Ekolskrog på förträffen, vilken tid är lämplig att dyka upp vid Skokloster månne?
                        Fiat Barchetta - 97

                        Comment


                        • #27
                          Det brukar komma en hel hord med Barchettor. 10-20 stycken är ingen ovanlighet.
                          Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by grinbergs View Post
                            Vädret ser ut att vara lite blandat den 1 maj. Planerar väl ändå att försöka dyka upp hur som helst men idealet vore ju att få åka nercabbat... Om jag inte hinner till Ekolskrog på förträffen, vilken tid är lämplig att dyka upp vid Skokloster månne?
                            Kl9!
                            Avfärd ca 9.30!
                            Argenta 120ie -85
                            Alfa 75 3.0V6 -90
                            BMW Z4M Coupe -06
                            BMW 118dM -10
                            Coupe 20VT -98 RIP
                            125 Special -72 RIP

                            Comment


                            • #29
                              Jag ska försöka fixa bromsarna idag, vill ha ned Coupen! Dålig timing på att bromssystemet ska braka, en vecka innan årliga Skoklosterträffen!
                              Renualt Megane RS Cup [2015] - Renault Captur HH [2015]

                              Comment


                              • #30
                                Jag funderar på hur mycket putstid man ska lägga på bilen då det finns risk för regn på onsdag kväll och även på torsdag... varma kläder som gäller i alla fall!
                                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                                Comment

                                Working...
                                X