Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skokloster 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Tror inte man behöver vara överdrivet noga med putsen!
    Det får dem me Ferraribilar stå för, Fiats är till för att köra - inte ha som utställningsbil
    Renualt Megane RS Cup [2015] - Renault Captur HH [2015]

    Comment


    • #32
      Röd Croma kommer från Finland.
      FIAT Croma 2.0 i.e.S 1990
      FIAT Croma 1.9 Multijet 120 2008

      Comment


      • #33
        Så länge vädret är hyffsat ok så lär vi vara några som dyker upp från Västerås. :-)

        - - - Updated - - -

        Blir det 125:an i år Per?
        Fiat 124 Sport Coupé -69 - Original
        Piaggio Vespa 150 -61 - Helrenoverad
        Honda CB 750 -79 - Café racer projekt

        Comment


        • #34
          Även om det inte blir någon särskild värme så ser ut som solen kommer titta fram på förmiddagen. Den smarte tar på sig långkalsonger och mössa!
          Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

          Comment


          • #35
            Originally posted by Nislan View Post
            Blir det 125:an i år Per?
            Hade det kunnat bli om jag inte blev sjuk i helgen! Det hängde på 1 full arbetsdag.. Men men, hade väl inte velat ta den ändå i regn.
            Mkt att göra på en bil som stått länge. Är dock anmäld ihop med Fiat Classic Club på Tjolöholms Slott 18maj, det blir premiären,
            Argenta 120ie -85
            Alfa 75 3.0V6 -90
            BMW Z4M Coupe -06
            BMW 118dM -10
            Coupe 20VT -98 RIP
            125 Special -72 RIP

            Comment


            • #36
              Jag trotsar regnet med 124:an!

              Varmgarage med luftavfuktare samt tryckluftsurblåsta rutlister väntar vid hemkomsten igen :-)
              Fiat 124 Sport Coupé -69 - Original
              Piaggio Vespa 150 -61 - Helrenoverad
              Honda CB 750 -79 - Café racer projekt

              Comment


              • #37
                Här är en till som tyvärr måste slänga in handduken, får se framemot nästa år.

                Comment


                • #38
                  Just tvättat bilen
                  Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                  S/y Mascot
                  S/y Rebell
                  20vT
                  Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                  Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                  Comment


                  • #39
                    Framvagn i tusen bitar och inga reservdelar har hunnit hem :-(
                    Kommer i en fransk baguette liknande farkost...
                    Har med mig Coupe instegslister till.....ja vem det nu var

                    Har ett nytillverkat stag till framvagnen (tillverkat av en Alfa-rejsa kille) tills övers oxå ev om någon vill ha, kostar 600:-
                    Last edited by epostiljon; 30 April 2014, 18:20.
                    JH

                    20vT

                    Comment


                    • #40
                      Har också tvättat bilen och jag la ner lite putstid. Hoppas det inte regnar bara... Sen funderar jag på var jag ska ställa mig vid Skokloster, bland coupéer eller puntos eller Abarth gänget... Morgondagens i-landsproblem!
                      Kör tyskt, drömmer om italienskt

                      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                      Comment


                      • #41
                        I Abarthgruppen i Fiatgruppen naturligtvis!
                        Argenta 120ie -85
                        Alfa 75 3.0V6 -90
                        BMW Z4M Coupe -06
                        BMW 118dM -10
                        Coupe 20VT -98 RIP
                        125 Special -72 RIP

                        Comment


                        • #42
                          Körde hem från stan nyss, och det snöade! Hade kommit ca. 3 cm när jag parkerade bilen på uppfarten.
                          Allt lär dock ha smällt bort tills imorgon. Hann inte få Coupen klar så får åka nått annat ned tyvärr.
                          Ska bli 6-10 grader senare idag, så klä på er
                          Renualt Megane RS Cup [2015] - Renault Captur HH [2015]

                          Comment


                          • #43
                            kvart i sex 1/5-2014 ca 5 cm blötsnö på gräset och det vräker ned för tillfället...
                            Lika surt det om det lär vara i gräset på Skokloster. Ställs nog in eller ?!
                            JH

                            20vT

                            Comment


                            • #44
                              Jag åker in så får vi se hur många som är på plats... Det här ser inte kul ut!
                              Kör tyskt, drömmer om italienskt

                              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by 84jr0 View Post
                                Jag åker in så får vi se hur många som är på plats... Det här ser inte kul ut!
                                Hade faktiskt tänk att komma men seriöst, -1 grad i Uppsala just nu och snön faller!!!
                                Nä, ska det vara trevligt och kika bilar och ställa ut ska det fan inte vara SÅ kallt och snöigt anser jag.

                                hare gott ni som trotsar vädret iaf! 😊😊
                                /Giallo Ginestra

                                Comment

                                Working...
                                X