Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vågar man styla Panda 4x4?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vågar man styla Panda 4x4?

    Hustrun tyckte nya Pandan såg ut som ett kylskåp...så vi tuffade till den lite.

    Click image for larger version

Name:	panda.jpg
Views:	1
Size:	54.4 KB
ID:	258970

  • #2
    Hmm. Vad kan det vara.. Svarta taket?
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #3
      Orangea backspeglar så ser den ut som min
      Christian

      Kör nu:


      I garaget:

      Comment


      • #4
        förslag

        Click image for larger version

Name:	abarth-panda-2012.jpg
Views:	1
Size:	45.7 KB
ID:	251064Click image for larger version

Name:	abarth panda.jpg
Views:	1
Size:	54.9 KB
ID:	251065
        Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
        S/y Mascot
        S/y Rebell
        20vT
        Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
        Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

        Comment


        • #5
          Har du lackat taket eller blev det plastfolie? Det är nog lackat eftersom det går ned på takkanten och takstolparna....

          Speglarna borde i alla fall vara lackerade...

          Jag kommer nog inte att göra så eftersom min hund sitter kvar i bilen ibland. Då vill jag inte ha något svart tak som riskerar att öka på temperaturen inne i bilen i onödan. Men visst ser det fräsigt ut.

          Det är MER svart än på en Antarctica.

          Jag får väl nöja mig med mitt "kylskåp"

          Ett fyrhjulsdrivet kylskåp med hasplåt och elektrohydrauliska insugningsventiler? Det låter häftigt det med.
          Last edited by Bambu; 21 March 2015, 08:40.
          /Sven

          Fiat 319 Panda 4x4 Twinair -13. Bilvärldens motsvarighet till den Schweiziska armékniven - kompakt och duglig till det mesta.
          Citroen BX 19 16-valve -89 (Avställd)
          ++

          Comment


          • #6
            Panda 4x4 är egentligen tuff som den är men i detta fall ville vi göra den mer "Italiano". Det blev svart metallic från A stolpen och bakåt inkl backspeglarna .
            Blev det lyckat? Lackkillen som gjorde jobbet tyckte det blev jättebra och att den nu ser ut som en Citroen...

            Comment


            • #7
              Originally posted by Pandino View Post
              Panda 4x4 är egentligen tuff som den är men i detta fall ville vi göra den mer "Italiano". Det blev svart metallic från A stolpen och bakåt inkl backspeglarna .
              Blev det lyckat? Lackkillen som gjorde jobbet tyckte det blev jättebra och att den nu ser ut som en Citroen...
              Jag tyckte det blev bra. Skulle nog gjort huven också (personligen). Men det blev bra, helt klart.
              Renualt Megane RS Cup [2015] - Renault Captur HH [2015]

              Comment

              Working...
              X