Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sälja eller skrota 2 avställda Fiat Regattor 100S (?)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sälja eller skrota 2 avställda Fiat Regattor 100S (?)

    Hej.
    Nybliven forummedlem önskar höra med er riktiga FIAT-entusiaster om ni tror att det överhuvudtaget är någon idé att försöka hitta någon som kan ha intresse av att köpa en eller två avställda Fiat Regattor 100S från 1985 som reservdelsbil/ar eller om dessa bilar nu är helt ute och det bara är krossen som återstår.

  • #2
    Välkommen!
    Ujuj, fina rariteter numera och renrasiga sportsedaner redan som nya. Ngn borde ha intresse..?
    Mkt är förstås samma på Ritmo 105TC om man beaktar reservbilen..
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #3
      Var står bilarna?
      Det borde vara förgasare. IE kom väl först på 86orna?!
      Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

      Comment


      • #4
        Av skroten får du väl bara en tusenlapp stycket. Prova med en annons med bild här . Går inte det så är det väl skroten då..! Var finns vrålåken..?
        captainmorgan

        Comment


        • #5
          Hej igen och tack för er (snabba) respons. Bilarna står i Nyköpingstrakten och jag får väl ta mig ut till dem vid tillfälle och ta några bilder eftersom det tydligen verkar kunna finnas någon form av intresse för dem. Dottern (idag 27 år) älskade att köra den av dessa två bilar som var hennes första bil. Men efter att den inte blev godkänd p.g.a. bromsproblem vid besiktningen för ett antal år sedan har den blivit stående och hon kör nu istället en Opel Astra. Återkommer så småningom med bilder.

          Comment


          • #6
            Säg till eller PMa när du ska ut till dem så kan jag komma och titta samtidigt. Jag bor strax utanför Nyköping.
            Måste vara roligare att köra Fiat än Opel. Bromsproblem låter ju inte oöverstigligt.
            Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

            Comment

            Working...
            X