Announcement

Collapse
No announcement yet.

Svärmors Bravo (min gamla) säljes som reservdelar.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Svärmors Bravo (min gamla) säljes som reservdelar.

    2018-05-18
    Nu var det dags igen! Svärmor har inte lyckats ta kol på Bravon, men den börjar bli i risigt skick undertill. Besiktad till slutet av året och går fortfarande fint. Parkeringsskada vänster framskärm. Reservdelsbil, kanske
    Har av er med ett bud om ni är intresserade. Kan kolla upp detaljer om så önskas. Skambud mottages också.
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Edit: bilen blev lagad i alla fall. Körs åtminstone ett år till.
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

    Svärmor fick stundande körförbud på sin (min gamla) Bravo i veckan. Rost i en balk. Körförbud fr.o.m. den 27 november. I princip felfri i övrigt. Karossen fri från rost. Svärfar tänker skrota den eftersom ha inte orkar laga den, men jag sa att vi kan ge den en chans till någon som vill ha reservdelar. Fälgarna är i fint skick vad jag vet.

    - 1,6 SX, 105 hk, 18.000 mil.
    - Svart, -98 uttagen 1999-01 2 ägare inkl. mig, orökt, välvårdad, men naturligtvis välanvänd. All tidigare service gjord till punkt och pricka.
    - Hyfsat nya sommardäck Kumho 195/55-15 på lättmetallfälg 100+ Monza. Fälgarna har rätt bultcirkel, ET och är i fint skick.
    - Vinterdäck finns vad jag vet
    - finns i Tuve i Göteborg

    Bilderna är gamla, men visar färg och fälgmodell.
    Click image for larger version

Name:	bravobak.jpg
Views:	1
Size:	75.2 KB
ID:	259130
    Click image for larger version

Name:	bravofram.jpg
Views:	1
Size:	65.1 KB
ID:	259131

    Hör av er här via PM, i den tråden eller ring 070-8486026
    Last edited by Johan Gunverth; 19 May 2018, 23:56.
    Croma 1,9JTD 16V, Alfa Romeo MiTo 1,4TB

  • #2
    Bump.
    Croma 1,9JTD 16V, Alfa Romeo MiTo 1,4TB

    Comment

    Working...
    X