Announcement

Collapse
No announcement yet.

Honda eller fiAt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda eller fiAt

    Hej ..jag är i bil bytar tankar.. Antingen en uno turbo eller honda civic ed7 vt
    Två mycket roliga bilar ..

    Kruxet är att det börjar bli ont om delar till honda. Och att unon är oftast slut som bil.

    Rost och sönderkört. Bägge har dessa problem..
    Hondan har sina fördelar och nackdelar ..

    Positiva hur mycket saker som helst till denna .. Billiga att äga och ganska lättskruvat.jätte roliga att köra. Väghållning är riktigt bra ..bra fart i dem..slutkörda ex är vanligt ..

    Nackdelar drar olja på höga varv , rost och endel delar börjar bli lite svårare at få tag i..

    Skrap i lådan är vanligt på dessa . Fördelarn går oftas varm och går sönder .

    Fiat uno turbon har endel elstrul och lite grov hugget i kvalitén . Men brukar oftast fungera.
    Mycket rolig bil rakt fram .. Vågar man svänga tro ?.



    Oftast sönder trimmat och sönder kört rost och lite svårare att få ta i delar .
    Mycket bra fart i dessa. Men väghållningen ?..
    Turbon brukar vara slut i dem..


    Men tycker nog att unon är mera hardcore på nå sett..

    Saknar min turbo och Hondan. Svårt val faktiskt.. Jag vet vad jag får. I Hondan som jag kan väldigt bra .. Funderar på att importera en fin honda eller fiat ..original denna gång inget trimmat i motorn kanske väghållning och nåt avgas så de mullrar lite granna .,svårt val
    Last edited by fittuno; 11 January 2016, 01:07.
Working...
X