Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skaffade just en Punto Cabrio S - den ultimata Pokémon GO-mobilen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Skaffade just en Punto Cabrio S - den ultimata Pokémon GO-mobilen

    En cab har funnits på min bucketlist ett bra tag. Igår hittade jag en perfekt. En Punto Cabrio-95 i sin allra snikigaste basversion i lagom risigt skick. Förutom caben, den är typ ny. Det finns en del rost i trösklar och den har gått 24000 mil, men känns oväntat frisk och är nybesiktigad.

    Det verkar som att senaste ägaren påbörjat någon sorts rat-style projekt genom att måla fälgarna vita och rätt slabbigt bättrat färg på t.ex stötfångarna. Är faktiskt lite lockad att fortsätta det! Eller kanske sätta en blixtsvans på den och erbjuda Pokémon GO-spelare snabbtransport mellan gymmen

    Hursom: Är glad att ha en tredje Fiat och gillar verkligen konceptet att ta bort taket på den minsta och billigaste versionen. Det känns ärligt och modigt. Pepp!

    Click image for larger version

Name:	13913984_10154380186957152_2111663418976305009_o.jpg
Views:	1
Size:	190.9 KB
ID:	259287
    Panda 45 -84 aka Urpand aka projekt terra
    Panda 4x4 twinair -13 aka Pandis
    Punto Cabrio S -95 aka Pikachu
    http://fiatpanda.wordpress.com/

  • #2
    Den ser ju riktigt läcker ut! Vita fälgar passar bra. Är det nå'n slags hundkorg du har i baksätet?
    /Sven

    Fiat 319 Panda 4x4 Twinair -13. Bilvärldens motsvarighet till den Schweiziska armékniven - kompakt och duglig till det mesta.
    Citroen BX 19 16-valve -89 (Avställd)
    ++

    Comment


    • #3
      Grattis!
      Varför inte stoppa i en Gt-motor??
      Det är inte helt ovanligt i t.ex England...

      Comment


      • #4
        Originally posted by jag63 View Post
        Grattis!
        Varför inte stoppa i en Gt-motor??
        Det är inte helt ovanligt i t.ex England...
        Hehe. Skulle kunna bli en skoj kontrast mot resten, men jag gillar sniket i just det här fallet och är rätt sugen på att bara stoppa förfallet på billigaste möjliga sätt. Only feature: cab.

        - - - Updated - - -

        Originally posted by Bambu View Post
        Den ser ju riktigt läcker ut! Vita fälgar passar bra. Är det nå'n slags hundkorg du har i baksätet?
        Tycker det jag med! En uppsättning lagom slitna plastnavisar - såna som bara täcker centrum och som pressas fast mellan bultarna skulle vara gött.

        De ser bara ut sådär i bak. Ett litet baksäte för två rimligt långa vuxna btw.
        Panda 45 -84 aka Urpand aka projekt terra
        Panda 4x4 twinair -13 aka Pandis
        Punto Cabrio S -95 aka Pikachu
        http://fiatpanda.wordpress.com/

        Comment


        • #5
          Originally posted by jeper View Post


          Tycker det jag med! En uppsättning lagom slitna plastnavisar - såna som bara täcker centrum och som pressas fast mellan bultarna skulle vara gött.
          Do it!

          Inspiration; http://autocognito.com/wp-content/up...106-rallye.jpg
          Fiatlös

          ___________________

          Uno Turbo, Marea Weekend, Punto GT x 2

          Comment

          Working...
          X