Announcement

Collapse
No announcement yet.

S : 124 Sport Coupee 1600 -71

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S : 124 Sport Coupee 1600 -71

    Gott original bruksskick, sliten 30 år gammal lackering. Fram- och bakvagn renoverade, Konidämpare om jag minns rätt. Original 1608-motor, 2 X 40 IDF, renoverad, går mycket bra. Bilen har ägts av mig i 39 år och har löpande underhållits, periodvis har den varit avställd, men för det mesta har den använts som bruksbil, vinterbil, sommarbil och allt möjligt. För den som vill renovera till mycket fint skick finns ny front, nya skärmar, ny huv, ny stötfångare och div. annat, men bilen går utmärkt att använda som den är, f.n. avställd i garage men går att ställa på och besikta utan några speciella åtgärder.
    Säljes motvilligt p.g.a tids- och platsbrist och till förmån för mina övriga fordon. PRIS: 30.000 kr.
    Om detta är för dyrt eller om någon vill göra nåt sorts projekt av den går det att köpa den utan motorn och utan de nya plåtdelarna till ett lägre pris.
    Eftersom jag är idiot på all slags datahantering vågar jag mig inte på att försöka bifoga bilder, men bilder finns och kan skickas i vanliga mail, detta brukar lyckas för det mesta.

    Hans-Ola Lövgren, Nyköping, mail: 0155260230@telia.com tel: 070 2332636
Working...
X