Announcement

Collapse
No announcement yet.

Otrevliga saker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Otrevliga saker

    Idag har det hänt två otrevliga saker i mitt liv.

    Först ramlade min kompis ned från en stege, när han skulle hjälpa mig med ved.
    Sen när jag skulle köra honom till sjukhus, så blev jag hotad av en Mercedesägare, för att jag körde ifrån honom efter en om körning.
    Han följde efter mig till sjukhusets akutintag, och kastade sig ur bilen och skällde ut mig - jag hade ju en en gammal Fiat..........
    Jag sa till honom att genast byta ut skrothögen (hans bil en coupé från 2011) innan han börjar kalla att han skall köra om mig - kolla vad för kapacitet han har under huven.

    Så utan min krycka, hade han gett sig på mig + att akutintagets personal gick emellan.
    Han är nu polisanmäld för olaga hot.

    Man skall se upp för gamla Fiatbilar, särskilt om det är en gammal Tipo Sedicivalvole.

    Allt gick bra med min kompis, som tur va. Och jag kan nu i efterhand, skratta åt situationen, men det var inte kul när han stod där framför mig, med knuten näve.
    Som tur är, så är jag klen efter sjukdomen, annars så hade jag slagit ner honom, eftersom jag både är storvuxen, och har ett hemskt humör.

    Så idag är avgassystemet rensat från sot - 65 km - mestadels i farter runt 160 - 170
    //R//

  • #2
    Hahaha underbar historia med lyckligt slut!
    Kanske har många Mercedesägare helt enkelt en lite lägre intelligens? Mkt pekar på det..
    Tur allt gick väl med er båda!
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #3
      Ha ha ha herregud va mycke små figurer de finns..
      Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
      S/y Mascot
      S/y Rebell
      20vT
      Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
      Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

      Comment


      • #4
        Det är så lätt att reta upp folk idag, vart är vi på väg? Glad att det löste sig för din polare!
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #5
          Tur det gick bra Rolando, väl rattat och rutet!

          Jag hittade ingen bättre tråd att posta detta i.
          Men fler måste ha märkt spammen på främmande språk (oformaterad thai?) i aktivitetsloggen.
          Massor av konstig text som "visitor message". Vad är detta? Är det någonting vi kan bli av med?

          Comment

          Working...
          X