Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kan man se en historik ang en bil?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kan man se en historik ang en bil?

    Hallå,

    En kort fråga till ngn som vet, typ.. per

    Jag har ju alltid trott att jag hade det enda exet av min Celica cab från 85.
    Nu fick jag en smärre chock att det har funnits/finns i en lada, exporterad eller skrotad eller vad som
    Kan man söka på ett reg nummer vad som hänt?
    Numera går reg numret RKM 406 till en släpvagn

    Tacksam på svar.
    Attached Files
    Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

    Mina Bilar.. Past & Present!

    Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
    Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

  • #2
    Kontakta transportstyrelsen och fråga. Är det äldre info som är utrensat så kan du prova riksarkivet. Har gjort det själv rörande en äldre bil jag äger för att få reda på ägarhistoriken.
    Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
    Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

    Comment


    • #3
      Originally posted by Ante View Post
      Kontakta transportstyrelsen och fråga. Är det äldre info som är utrensat så kan du prova riksarkivet. Har gjort det själv rörande en äldre bil jag äger för att få reda på ägarhistoriken.
      1000 tack för tipset. Ska kolla med dom imorgon
      Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

      Mina Bilar.. Past & Present!

      Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
      Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

      Comment

      Working...
      X