Announcement

Collapse
No announcement yet.

man undrar...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • man undrar...

    Jag bestämde mig för att lägga ut min Coupé till försäljning på blocket idag.
    Efter fundering så bestämde jag mig för att höja priset från 30000 förra året till 40000, detta eftersom jag kollat in priset för vad dessa ligger på ute på marknaden.
    En snubbe som heter Johan bestämde mig för att kalla mig oseriös, så jag tänker bara kopiera hans sista mail.

    Uffe, Det är ingen omtanke!!!! Det var ett fint sätt att förklara att du är ute och fiskar efter en oseriös affär!!! Jag har frågat varför den huxflux blivit 10” dyrare, inte ett acceptabelt svar från din sida!!! Svammel om priser i Europa. Det är fullständigt omöjligt att kräva seriösa köpare, när du inte klarar av fakta och hoppas att ingen kollar upp historiken! Alla, även spekulanter i Europa, främst i Italien kan kolla upp bilens chassinummer! Jo, jag kommer köpa en sommarbil, men din kommer jag efter inledande frågor inte ens komma och kolla upp i verkligheten. Då vill jag passa på och avslöja att jag jobbar inom Bilindustrin. Kommer lägga upp dina svar tillsammans med annons för diskussion gällande ”privataffär” med bilar. Naturligtvis internt. Möjligen att jag som potentiell köpare inte ska fråga bara köpa. Jag anser det vara oseriöst! Speciellt på en udda bil med höga kostnader. Låga om man jämför med Ferrari🤫. Lycka till! Jag AVSTÅR från vidare försök till affär! Mycket sorgliga hälsningar /Johan

    Min enda tanke är.. har du inget bättre för dig..
    Denna Johan kanske finns på detta forum.. and you know what? tough!!!

    p.s kommentaren:

    Då vill jag passa på och avslöja att jag jobbar inom Bilindustrin. Kommer lägga upp dina svar tillsammans med annons för diskussion gällande ”privataffär” med bilar. Naturligtvis internt

    hot eller löfte?
    Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

    Mina Bilar.. Past & Present!

    Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
    Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

  • #2
    Ett svar ytterligare:

    Ja, det är klart jag finner EN bil! Inga problem... Du har själv valt att inte svara på varför bilen blev 10.000:-dyrare, vilket är en relevant fråga. Så du svartmålar dig själv. Du har valt att annonsera. Jag är mycket intresserad av Alfa/Fiat som märken. Det är ju rimligt att prata om och kring dessa frågor, bilaffärer utan garantier och bara mellan två människor! Mycket kan gå fel! Hade jag bara köpt bilen, utan att kolla, vad/hur tror du jag reagerat när du blåst mig på 10”??? Bilar är allmänt kända för att förlora värde, kallas värdeminskning. Alla är rätt bekanta med detta faktum. Jag finner inga ord för hur du kan raljera över en helt orimlig prishöjning. Du är fri att prissätta på exakt ditt sätt. Ändra priset eller så kommer strulpellar som jag, ingår i enligt dig höra av sig. Det är svårt med sanningen! RAX105 var ute för 37! Du begär 40”, du måste ju skämta... Hur i hela h...e kan du tycka att det är seriöst? Hoppas du tycker det är lite pinsamt att ha både namn och registeringsnummer ute för allmän beskådan. Jag kanske tar en sväng förbi och kollar, eller tycker du man bokar besök innan? Jag kan vara trevlig, tyvärr missade jag all respekt! Men i sak har jag helt rätt! Om du vill får du gärna polisanmäla detta hot, förtal eller ärekränkning! Skulle vara bra och seriöst att gå till botten med kränkningar och upplevda hot och trakasserier! Där är vi helt eniga! Oacceptabelt med lögner och oseriösa prishöjningar! Hoppas jag får ett samtal/brev från polisen. Godnatt /Johan

    Och jag svarade:

    Johan, jag bad dig vänligen att inte kontakta mig igen. du har dina åsikter, låt dig ha dem för dig själv. Jag ber dig igen, vänligen kontakta mig inte igen. Uffe
    Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

    Mina Bilar.. Past & Present!

    Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
    Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

    Comment


    • #3
      Världen är full av idioter, det är bara att ignorera dem. Att svara eller argumentera gör saken bara värre.
      Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

      Comment


      • #4
        Det poppar upp meddelanden:
        Undrar är detta på riktigt:

        VEM hade RAX105?

        Ja, det är klart jag finner EN bil! Inga problem... Du har själv valt att inte svara på varför bilen blev 10.000:-dyrare, vilket är en relevant fråga. Så du svartmålar dig själv. Du har valt att annonsera. Jag är mycket intresserad av Alfa/Fiat som märken. Det är ju rimligt att prata om och kring dessa frågor, bilaffärer utan garantier och bara mellan två människor! Mycket kan gå fel! Hade jag bara köpt bilen, utan att kolla, vad/hur tror du jag reagerat när du blåst mig på 10”??? Bilar är allmänt kända för att förlora värde, kallas värdeminskning. Alla är rätt bekanta med detta faktum. Jag finner inga ord för hur du kan raljera över en helt orimlig prishöjning. Du är fri att prissätta på exakt ditt sätt. Ändra priset eller så kommer strulpellar som jag, ingår i enligt dig höra av sig. Det är svårt med sanningen! RAX105 var ute för 37! Du begär 40”, du måste ju skämta... Hur i hela h...e kan du tycka att det är seriöst? Hoppas du tycker det är lite pinsamt att ha både namn och registeringsnummer ute för allmän beskådan. Jag kanske tar en sväng förbi och kollar, eller tycker du man bokar besök innan? Jag kan vara trevlig, tyvärr missade jag all respekt! Men i sak har jag helt rätt! Om du vill får du gärna polisanmäla detta hot, förtal eller ärekränkning! Skulle vara bra och seriöst att gå till botten med kränkningar och upplevda hot och trakasserier! Där är vi helt eniga! Oacceptabelt med lögner och oseriösa prishöjningar! Hoppas jag får ett samtal/brev från polisen. Godnatt /Johan
        Idag 23:25
        Johan, jag bad dig vänligen att inte kontakta mig igen. du har dina åsikter, låt dig ha dem för dig själv. Jag ber dig igen, vänligen kontakta mig inte igen. Uffe
        Idag 23:32
        Men din bil är ju ute, ska jag be en kollega/fru kontakta dig i frågan? Jag ser inte det olagliga i att försöka komma till avslut! Jag ser till att någon annan kontaktar dig med exakt samma frågor. Vi hörs genom ombud som jag litar på kan genomföra en korrekt kontroll av begagnad bil. Tror nog det kommer bli exakt lika svårt att få svar på frågor gällande bilen! Vi hörs på annat sätt! Du kan inte ta dig friheten att bestämma om jag vill försöka köpa bilen, lika väl som du prissätter kan jag visa mitt intresse på olika sätt, även har jag friheten att erbjuda dig 15.000:- via ombud, du är fri att anta eller förkasta alla erbjudanden om köp. Sorgliga hälsningar /Johan
        Idag 23:34
        Patrik ringer dig under helgen från ett mobilnummer.
        Idag 23:40
        Jag behöver varken visa eller sälja bilen till dig. lägg ner och sluta kontakta mig. Uffe
        Idag 23:45
        Jag skickar ombud! Patrik ska försöka köpa bilen för 20.000:-, vi får se om han lyckas, annars vill Maria komma och prova bilen. Sist kommer Arne att försöka hjälpa till att lösa alla knutar som du skapat. Medlare kan vara en lösning så vi kommer till avslut? Vi löser det här på mitt sätt! Återigen är du fri att anta eller förkasta erbjudande till affär. Jag Respekterar det! Sorgliga hälsningar /Johan

        - - - Updated - - -

        Originally posted by TurboB View Post
        Världen är full av idioter, det är bara att ignorera dem. Att svara eller argumentera gör saken bara värre.
        Jag håller med, ville bara vara en trevlig människa
        Last edited by Fiat Abarth; 5 May 2018, 09:52.
        Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

        Mina Bilar.. Past & Present!

        Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
        Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

        Comment


        • #5
          no life or no brain..
          Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
          S/y Mascot
          S/y Rebell
          20vT
          Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
          Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

          Comment


          • #6
            Men seriöst? Vad är det för sjuk jävel, vill han ha bilen så betalar han annars låter man säljaren vara. Svara att blocketpriset inte gäller honom, han får påslag på 10k till om han ska ha bilen.
            Kör tyskt, drömmer om italienskt

            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

            Comment


            • #7
              Blocka puckot!!

              Comment


              • #8
                Han är väldigt underhållande den där Johan, läste om hans svar och känner för att läsa mer, för varje meddelande han skriver hade jag höjt priset med någon tusenlapp. Håll oss uppdaterade
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment


                • #9
                  Det är bara att inse att speciella, fina, lite ovanliga bilar ökar i värde. Även Coupén...
                  Ta bara en s.k. "Bertone coupé" .... ( Alfa ) för typ 10 år sen kunde man köpa den för en rimlig peng. Idag får man gräva djupt i bankkontot för att shoppa.
                  Du som säljare får ju själv välja vad du vill släppa din pärla för, det avgör ju inte köparen. Köparen kan bara komma med bud, vad hen är beredd att ge...
                  Fiat Punto Easy 1.2 -13
                  Alfa Romeo Giulia Super 2.0T -17

                  Comment


                  • #10
                    Först måste jag säga ett stort tack för era uppmuntrade svar.
                    Trodde ev att jag gjort ngt fel, men ju mera mess det kom desto mera förbryllad blev jag att det måste vara ngt fel på snubben.

                    Här är hela konversationen:

                    Kommer att hålla er uppdaterade:

                    Hej, Är mycket intresserad av GT Coupen. En fundering jag har innan köp är varför den var till salu i aug-17, det är normalt. Men varför är den värd mer idag än då? Är det bytt kamrem eller vad är enligt dig orsaken till skillnad? Kommer gärna och köper bilen om vi kan lösa vissa frågor. Har ägt RAX105, en 20VT av sista produktion. Vänligen /Johan

                    Tjena Johan, Hade den ute tillsalu i sensommar/höst men tyvärr mycket stulnissar och fick den inte såld. Hade ca 5-6 olika personer som hörde av sig. Ang priset så har jag kollat runt och sett att priserna i Europa och här i Sverige stiger så därför höjde jag den sedan sist. Enkel matematik Tror att priset för min säkert skulle kunna vara högre, men sätter hellre en skälig nivå, jag tänker inte bara kasta bort den. Vill att den ska komma till rätta/säkra händer som vet vad det är för bil. Med vänlig hälsning, Uffe

                    Okej, då anser jag mig själv vara rätta händer. Din bil saknar startknapp och även så är den 5 växlad ist för 6. Men jag delar nog inte synen på att priserna stiger, dvs kollar på gjorda affärer. RAX105 var till salu för 37” i somras. Jag tänker att vi är nog lite för långt ifrån varandra för att göra affär. Kamrem, när är den bytt och vilken firma? Det är motor ur och inmontering. Din bil blir såld om du vill. Vänligen /Johan

                    Visst min bil saknar 6 växlar eller startknapp, eftersom min bil inte är en av de sista årsmodellerna eller special edition. Det köper jag. Du kan säkert ha rätt ang priserna.. men det finns inte många på marknaden. Kamrem och koppling var bytt hos Auto Alfa i GBG som står i annonsen och bilen har inte rullat flera tusen mil efter detta. Den kommer säkert att bli såld, men jag sitter inte i sjön för att kasta i väg den bara för att. lycka till i ditt sökande vänligen/ Uffe
                    Last edited by Fiat Abarth; 5 May 2018, 22:17.
                    Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

                    Mina Bilar.. Past & Present!

                    Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
                    Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

                    Comment


                    • #11
                      Fortsättning:

                      23:12

                      Tack! Jag tolkar det som du är mindre intresserad att sälja bilen? Att den var ute för 30.000:- kommer ALLA spekulanter se på car.info. Ett pris satt av dig... men nu är den 10” dyrare???? Samt så vill du att rätt person helst köper bilen... Upplagt för ”strulpellar”. Det kommer du aldrig komma runt! Vänligen /Johan

                      Johan, Tack för din omtanke Men ärligt, varför ska jag sitta och diskutera priset från 2017 mot 2018? Jag har kollat runt och bestämde mig för att höja den från 2017. Om du vill köpa bilen så är du intresserad eller inte. Med vänlig hälsning, Uffe

                      Uffe, Det är ingen omtanke!!!! Det var ett fint sätt att förklara att du är ute och fiskar efter en oseriös affär!!! Jag har frågat varför den huxflux blivit 10” dyrare, inte ett acceptabelt svar från din sida!!! Svammel om priser i Europa. Det är fullständigt omöjligt att kräva seriösa köpare, när du inte klarar av fakta och hoppas att ingen kollar upp historiken! Alla, även spekulanter i Europa, främst i Italien kan kolla upp bilens chassinummer! Jo, jag kommer köpa en sommarbil, men din kommer jag efter inledande frågor inte ens komma och kolla upp i verkligheten. Då vill jag passa på och avslöja att jag jobbar inom Bilindustrin. Kommer lägga upp dina svar tillsammans med annons för diskussion gällande ”privataffär” med bilar. Naturligtvis internt. Möjligen att jag som potentiell köpare inte ska fråga bara köpa. Jag anser det vara oseriöst! Speciellt på en udda bil med höga kostnader. Låga om man jämför med Ferrari��. Lycka till! Jag AVSTÅR från vidare försök till affär! Mycket sorgliga hälsningar /Johan

                      Johan, Du kan gärna kalla mig oseriös, jag e 100% seriös. du jobbar inom bilindustrin säger du. Men snälla, ha dina åsikter & funderingar för dig själv. Lycka till med ditt sökande och hoppas du finner det du söker. Med vänlig hälsning, Uffe p.s om du känner att du vinner något på att svartmåla mig. Varsågod att göra det, jag gillar inte hot eller löften, eller behandlar människor på det sättet, men ber dig snälla skriv aldrig mera till mig.

                      Ja, det är klart jag finner EN bil! Inga problem... Du har själv valt att inte svara på varför bilen blev 10.000:-dyrare, vilket är en relevant fråga. Så du svartmålar dig själv. Du har valt att annonsera. Jag är mycket intresserad av Alfa/Fiat som märken. Det är ju rimligt att prata om och kring dessa frågor, bilaffärer utan garantier och bara mellan två människor! Mycket kan gå fel! Hade jag bara köpt bilen, utan att kolla, vad/hur tror du jag reagerat när du blåst mig på 10”??? Bilar är allmänt kända för att förlora värde, kallas värdeminskning. Alla är rätt bekanta med detta faktum. Jag finner inga ord för hur du kan raljera över en helt orimlig prishöjning. Du är fri att prissätta på exakt ditt sätt. Ändra priset eller så kommer strulpellar som jag, ingår i enligt dig höra av sig. Det är svårt med sanningen! RAX105 var ute för 37! Du begär 40”, du måste ju skämta... Hur i hela h...e kan du tycka att det är seriöst? Hoppas du tycker det är lite pinsamt att ha både namn och registeringsnummer ute för allmän beskådan. Jag kanske tar en sväng förbi och kollar, eller tycker du man bokar besök innan? Jag kan vara trevlig, tyvärr missade jag all respekt! Men i sak har jag helt rätt! Om du vill får du gärna polisanmäla detta hot, förtal eller ärekränkning! Skulle vara bra och seriöst att gå till botten med kränkningar och upplevda hot och trakasserier! Där är vi helt eniga! Oacceptabelt med lögner och oseriösa prishöjningar! Hoppas jag får ett samtal/brev från polisen. Godnatt /Johan

                      Johan, jag bad dig vänligen att inte kontakta mig igen. du har dina åsikter, låt dig ha dem för dig själv. Jag ber dig igen, vänligen kontakta mig inte igen. Uffe

                      - - - Updated - - -

                      23:32

                      Men din bil är ju ute, ska jag be en kollega/fru kontakta dig i frågan? Jag ser inte det olagliga i att försöka komma till avslut! Jag ser till att någon annan kontaktar dig med exakt samma frågor. Vi hörs genom ombud som jag litar på kan genomföra en korrekt kontroll av begagnad bil. Tror nog det kommer bli exakt lika svårt att få svar på frågor gällande bilen! Vi hörs på annat sätt! Du kan inte ta dig friheten att bestämma om jag vill försöka köpa bilen, lika väl som du prissätter kan jag visa mitt intresse på olika sätt, även har jag friheten att erbjuda dig 15.000:- via ombud, du är fri att anta eller förkasta alla erbjudanden om köp. Sorgliga hälsningar /Johan

                      Patrik ringer dig under helgen från ett mobilnummer.

                      Jag behöver varken visa eller sälja bilen till dig. lägg ner och sluta kontakta mig. Uffe

                      Jag skickar ombud! Patrik ska försöka köpa bilen för 20.000:-, vi får se om han lyckas, annars vill Maria komma och prova bilen. Sist kommer Arne att försöka hjälpa till att lösa alla knutar som du skapat. Medlare kan vara en lösning så vi kommer till avslut? Vi löser det här på mitt sätt! Återigen är du fri att anta eller förkasta erbjudande till affär. Jag Respekterar det! Sorgliga hälsningar /Johan

                      Jag informerar dig vartefter ombud som är kopplade till mig som hör av sig, det är enligt mig seriöst så du vet och kan agerar så bilen säljs till enligt dig rätt person. Godnatt /Johan
                      Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

                      Mina Bilar.. Past & Present!

                      Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
                      Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

                      Comment


                      • #12
                        Helt otroligt. Man blir ju rädd.
                        Vissa hade behövt göra lumpen helt klart
                        Argenta 120ie -85
                        Alfa 75 3.0V6 -90
                        BMW Z4M Coupe -06
                        BMW 118dM -10
                        Coupe 20VT -98 RIP
                        125 Special -72 RIP

                        Comment


                        • #13
                          Han läser också en gammal manual och tror att motorn måste plockas ut för kamremsbyte vilket är bevisligen fel.

                          Stå på dig Uffe, jag vet att du tar väl hand om dina bilar och hade köpt en bil av dig själv. Har själv haft strulpellar när jag sålde både coupen och abarthen, folk vill så gärna ha bilen men ingen vill betala till den dagen då rätt köpare dyker upp.
                          Kör tyskt, drömmer om italienskt

                          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by 84jr0 View Post
                            Han läser också en gammal manual och tror att motorn måste plockas ut för kamremsbyte vilket är bevisligen fel.

                            Stå på dig Uffe, jag vet att du tar väl hand om dina bilar och hade köpt en bil av dig själv. Har själv haft strulpellar när jag sålde både coupen och abarthen, folk vill så gärna ha bilen men ingen vill betala till den dagen då rätt köpare dyker upp.
                            Först och främst, tack för era kloka ord och uppmuntran.
                            Jag tänker stå på mig och inte vika mig en tum.

                            Uppdatering:
                            Konstigt nog ringde det 3 ggr från ett 031 nummer förra veckan. dessutom 2 ggr under Lördagen, sista gången 21:30. Svarade dock inte eftersom vi hade fest med en stort antal folk eftersom det var Eurovision final.
                            När jag sedan lyssnade av svararen idag (brukar vanligtvis få sms som berättar att ngn lämnat meddeleande) men den här gången var det inget.
                            Numret i 031 går till International Automotive Components Group Sweden AB i Trollhättan och mannen som lämnade meddelande heter Johan Bergman. :rollekes:
                            Han sa att han ville ställa ett par frågor ang min bil som jag har tillsalu, men antar att du är upptagen med Melodifestivalen.
                            Om det är samma Johan som skrev till mig på blocket ang annonsen så tycker jag att det är magstarkt att ta kontakt med mig eftersom jag bad honom att INTE kontakta mig igen.

                            sedan dess har det inte varit ngt, och jag har inte kontaktat honom.. han är den sista jag skulle sälja bilen till.. och jag är inte så desperat att sälja
                            Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

                            Mina Bilar.. Past & Present!

                            Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
                            Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Fiat Abarth View Post
                              Först och främst, tack för era kloka ord och uppmuntran.
                              Jag tänker stå på mig och inte vika mig en tum.

                              Uppdatering:
                              Konstigt nog ringde det 3 ggr från ett 031 nummer förra veckan. dessutom 2 ggr under Lördagen, sista gången 21:30. Svarade dock inte eftersom vi hade fest med en stort antal folk eftersom det var Eurovision final.
                              När jag sedan lyssnade av svararen idag (brukar vanligtvis få sms som berättar att ngn lämnat meddeleande) men den här gången var det inget.
                              Numret i 031 går till International Automotive Components Group Sweden AB i Trollhättan och mannen som lämnade meddelande heter Johan Bergman. :rollekes:
                              Han sa att han ville ställa ett par frågor ang min bil som jag har tillsalu, men antar att du är upptagen med Melodifestivalen.
                              Om det är samma Johan som skrev till mig på blocket ang annonsen så tycker jag att det är magstarkt att ta kontakt med mig eftersom jag bad honom att INTE kontakta mig igen.

                              sedan dess har det inte varit ngt, och jag har inte kontaktat honom.. han är den sista jag skulle sälja bilen till.. och jag är inte så desperat att sälja
                              Wow, jag kom ihåg inloggningen.
                              Jösses Uffe. Det här var bland det roligaste och skrämmande jag läst. Vilket rikspucko!!!
                              Jag tycker att han börjar närma sig en polisanmälan för förtal, olaga hot och trakasserier. En typisk människa som inte har något vettigt i sitt liv som är bitter för att han inte kan köpa bilen asbilligt. Tack och lov är vi en ganska lite grupp och de flesta vet vem som är vem och är helt trygga med bilaffärer inom ”familjen” så han kan ju hålla på och svartmåla bäst han vill. Många vet ju dessutom hur det gått för 155an jag köpte av dig, trots din oro för att sälja till en vän haha. Den har liksom gjort stor positiv förändring i mitt liv. Pallplats i CAR challenge 4år i rad tex. Skottsäkrare bil får man leta efter.
                              Stå på dig Uffe och känn aldrig att du gör fel.
                              Hellre en bil som krånglar ibland, än en som alltid är ful.

                              Comment

                              Working...
                              X