Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ställa om klockan, Fiat Doblo -13...?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ställa om klockan, Fiat Doblo -13...?

    Hur gör jag!? Jag har bytt stereo, har det med saken att göra? Jag har googlat men går bet...
    Crister Borg
    Kalmar
    Alfa 155 q4a -93, Doblo -13, Fiat 127 t-shirt...

  • #2
    https://www.youtube.com/watch?v=2elAwqbHN0c
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

    Comment


    • #3
      Skämmit... Gick ut och tittade igen och hittade denna knapp mitt i panelen. Jag trodde den bara hade med inställningar av antisladden, ESC, men det gick att ställa in en massa saker ju! Förhoppningsvis har jag lyckats stänga av, eller iallafall sänka, det fruktansvärda pipet när jag inte hunnit ta på mej bältet i tid... Och ställt klockan!Click image for larger version

Name:	IMG_20181028_134100.jpg
Views:	1
Size:	72.9 KB
ID:	254706
      Crister Borg
      Kalmar
      Alfa 155 q4a -93, Doblo -13, Fiat 127 t-shirt...

      Comment


      • #4
        Jag fixade ju Multiecuscan när jag blev med Punto...
        När jag kikade i menyerna fann jag bältesvarningen. Ställde bort summern så nu skulle bara lampan blinka om bältet glöms bort.
        Fiat Punto Easy 1.2 -13
        Alfa Romeo Giulia Super 2.0T -17

        Comment


        • #5
          Originally posted by Chramon View Post
          Jag fixade ju Multiecuscan när jag blev med Punto...
          När jag kikade i menyerna fann jag bältesvarningen. Ställde bort summern så nu skulle bara lampan blinka om bältet glöms bort.
          Jag har Multie jag också. Jag ska koppla upp bilen och kolla, för inte hjälpte det att sänka volymen inte...
          Crister Borg
          Kalmar
          Alfa 155 q4a -93, Doblo -13, Fiat 127 t-shirt...

          Comment

          Working...
          X