Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fiat coupe 16v turbo+ -95

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiat coupe 16v turbo+ -95

    Har en coupe som jag vill sälja. bilen startar inte. den har stått sen oktober 04. jag körde den bara en sommar sen började den uppföra sig lite skumt så jag lät den stå i syrrans garage över vintern och nu startar den inte ens. Den e i skit fint skick i övrigt med helskinn o hela skiten. Nylackad när jag köpte den men nu har den två små parkerings skador. sänkt 40mm runtom och 3" hela vägen från turbon o bak. kanon fin. har bara gått knappt 10000. svart. snygga 17" fälgar också. jag kan fixa bilder vid intresse. finns i Stockholm

    Pris: 30000:- prutbart. BVSA

  • #2
    Re: Fiat coupe 16v turbo+ -95

    Originally posted by Eddie Boi
    Har en coupe som jag vill sälja. bilen startar inte. den har stått sen oktober 04. jag körde den bara en sommar sen började den uppföra sig lite skumt så jag lät den stå i syrrans garage över vintern och nu startar den inte ens. Den e i skit fint skick i övrigt med helskinn o hela skiten. Nylackad när jag köpte den men nu har den två små parkerings skador. sänkt 40mm runtom och 3" hela vägen från turbon o bak. kanon fin. har bara gått knappt 10000. svart. snygga 17" fälgar också. jag kan fixa bilder vid intresse. finns i Stockholm

    Pris: 30000:- prutbart. BVSA
    Har du ett nummer man kan nå dig på?
    Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
    Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

    Comment


    • #3
      ...

      ...har du vinterdäck på fälg att sälja?

      PM:a mig isf!!!
      /Giallo Ginestra

      Comment

      Working...
      X