Announcement

Collapse
No announcement yet.

Novitec

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Novitec

    Tjena,
    Jag undrar om någon köpt prylar direkt från Novitec på deras websida? Hur blir det med frakten från tyskland? NDF i Göteborg verkar ju ha hiskeliga påslag på priset (>50%). Tänkte köpa sänkningsfjädrar till vinterbilen.
    Såld:Coupé 20 VT Limited Edition Nr 739 Grigio Vinci Metallizzato
    Lancia Thema Executive 3.0 CRD
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM QV Line
    Ducati Multistrada 1000 DS

  • #2
    Jag har beställt. Minns inte exakt vad frakten blev men det var inte så dyrt, dock dyrare än vad tyska posten tar.
    Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
    Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

    Comment


    • #3
      Tänkte beaställa ett par spacers från novitec till min bil... så om vi kanske kunde dela på frakten... om det lönar sig alltså...
      Lite av deras påslag bör väl täcka vad Dom har i fraktkostnad.....
      Vart tog min nacken vägen!?

      Comment


      • #4
        Re: Novitec

        [QUOTE]Originally posted by bear
        [B]Tjena,

        Frågade dom har jag för mig, blir billigare att köpa där än i Sverige, typ 200 i frakt.
        Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
        S/y Mascot
        S/y Rebell
        20vT
        Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
        Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

        Comment


        • #5
          Re: Novitec

          Originally posted by bear
          Tjena,
          Jag undrar om någon köpt prylar direkt från Novitec på deras websida? Hur blir det med frakten från tyskland? NDF i Göteborg verkar ju ha hiskeliga påslag på priset (>50%). Tänkte köpa sänkningsfjädrar till vinterbilen.
          Jag köpte mina Novitec-fjädrar (-40mm) den 18 oktober 2004 och betalde då totalt 170.60 Euro.
          Dom skickade med UPS. Smidigt som fasen.
          Fråga dom bara, dom snackar bra engelska.
          Coupé 20VT LE -99 Svart
          Camaro V8 1LE -14 Röd
          Huracan V10 610-4 -14 Grå
          Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit

          Comment


          • #6
            Tack för svaren! Med ca 200 kr i frakt sparar man ju över 600 kr på att beställa direkt! Ingen tvekan alltså :-)
            Såld:Coupé 20 VT Limited Edition Nr 739 Grigio Vinci Metallizzato
            Lancia Thema Executive 3.0 CRD
            Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM QV Line
            Ducati Multistrada 1000 DS

            Comment


            • #7
              Re: Re: Novitec

              Originally posted by alx
              Jag köpte mina Novitec-fjädrar (-40mm) den 18 oktober 2004 och betalde då totalt 170.60 Euro.
              Dom skickade med UPS. Smidigt som fasen.
              Fråga dom bara, dom snackar bra engelska.

              Bra dag att beställa på min födelsedag
              Vart tog min nacken vägen!?

              Comment

              Working...
              X