Announcement

Collapse
No announcement yet.

A112 Abarth RS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Tack för tipsen...blir nog röda. Har tidigare kört med nån motorfärg på ok men finns det kanske nåt bättre nu?
    Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

    Comment


    • #47
      2 komponentsfärg för bromsoksfärg är bäst ca 400-500:- och räcker till 4 ok.

      Foliatec eller på www.hova.com
      Last edited by viksson; 29 July 2006, 23:01.
      Click here to visit Raceitaly
      ______________
      Fiat Coupe 20VT Plus -99
      Alfa Romeo 156 SW 2.0TS -01 SP3
      Chrysler Grand Voyager 3,3l V6
      Acura Legend 3,2l V6 -91
      SAAB 9000 CSE 2,3T steg2 -98 --SÅLD

      "Tappar man ett verktyg kommer det alltid att landa i en balja med spillolja, även om den står flera meter bort."
      Murphy´s law.

      Comment


      • #48
        En pärla. Jag hittade filmen på när den välte på Knutstorp på min gamla bärbara dator i morse. Tur att det inte blev värre skador.
        Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

        Comment


        • #49
          TurboB

          Lägg upp den så vi får se.
          Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
          Min projekttråd - 19T
          Min Youtube kanal
          >>>HK listan - missa inte den!!<<<
          Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

          Comment


          • #50
            Välta bil

            Originally posted by Freddan72
            Lägg upp den så vi får se.
            http://www.svalamusic.com/files/knutstorp.wmv
            Filmen låg ute publikt vid tillfället men om någon har synpunkter på att jag lagt upp den åt Freddan så säg till så plockar jag bort den.
            Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

            Comment


            • #51
              Hehe,det gör inget...bara kul. Filmen ska finnas sen tidigare här på forumet.

              Summerar:
              Jag kommer upp över krönet och inser att jag åker för fort, så jag lyfter av på gasen och i samma sekund, pga viktändringen, släpper bakhjulen fästet . Sladden kommer tidigt och är lång. Jag parerar för jäves och efter att däcken fastnar i sanden slår jag över på sidan. Det som inte syns i filmen är att jag stänger av bilen snabbt och klättrar ut för egen hand.

              Själva händelsen känndes som om det var i slowmotion och jag var fullt medveten om vad som skedde. brand kårs killarna puttar lätt tillbaka bilen på fötterna och bogserar ut den. Jag var smått orolig att bilen hade gått sönder, men icke sa nicke. Den ger inte upp än
              Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

              Comment


              • #52
                Jag är ute efter lite rejsigare look på bilen. Jag vill lägga på nåt vitt i form av stripes eller nåt men jag vet inte riktigt.
                Nån som är bra på att fotoshoppa och kan visa mig nån bra ide. Alla tipps mottages.


                Helst hade jag velat måla den som denna här:
                Attached Files
                Last edited by Black_GT; 1 August 2006, 01:20.
                Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

                Comment


                • #53
                  Du får väl se min UNO T när den blir färdig. Den kommer definitivt väcka uppmärksamhet. Raceaktigt - absolut...
                  Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

                  Comment


                  • #54
                    Fick oken idag och jag har hunnit måla dom ...röda. Ja det blev rött. Men jag stör mig att det tar 24 timmar innan färgen har torkat helt!!! Vill ju köra idag
                    Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

                    Comment


                    • #55
                      BILEN ÄR SÅLD!

                      Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Black_GT
                        BILEN ÄR SÅLD!

                        Jaså, du fick den såld till slut!
                        Vart hamnade den?

                        Törs man fråga vad du fick för den?

                        Comment


                        • #57
                          Ja jag släppte iväg den till slut...med mycket sorg.
                          Den har gått till stockholm.

                          Vill inte skriva öppet vad jag fick för den här på forumet men vi kan ju höras via msn så kan jag berätta det där.
                          Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

                          Comment

                          Working...
                          X