Announcement

Collapse
No announcement yet.

15:e sept på FBG Motorbana: Vilka Kommer Att Köra!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ok... Får väl se om Coupen får vara ute så länge på hösten..!
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #17
      nedrans skit detta !

      Tyvärr kan man inte görá annat än att sura en dag.. och sen ta nya tag! Men visst var jag upprörd en liten stund ...

      Hoppas innerligt att alla kan komma denna dag istället.. Kanske som en sista farväl till sommarens körningar innan bilen ställs av för vinterns snö!!

      Nu hinner åtminstone alla fixa till det sista innan körningen... ;-9 Jag ska fixa det sista och ta detta tillfället i akt och köra för kung och fosterland...

      Mvh... en lite besviken togge.......!!!
      ¤TOGGEX¤

      Comment


      • #18
        har ställt av bilen då, kan inte, sorry
        Vad är det för likhet på en blondin och ett par vindrutetorkare? -Båda skriker när man sätter på dom torra.

        Comment


        • #19
          Det var la synd att det inte blir nåt på fredag :-(
          Men jag är på i oktober istället! :-)
          Coupé 20VT LE -99 Svart
          Camaro V8 1LE -14 Röd
          Huracan V10 610-4 -14 Grå
          Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit

          Comment


          • #20
            Jag är också på den 13 oktober.
            Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

            Comment


            • #21
              långt

              lite för långt o åka ,annars så hade det varit jäkligt kul.

              var ju på kullen o det var kanon i år iaf*L*
              En uno turbo är fan inte fin,men man vänjer sig,,,,såld borta kommer ej igen

              Comment


              • #22
                Blir det nåt den 13 oktober på Falkenberg ? Vill åka !
                Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

                Comment


                • #23
                  det blir av!

                  Comment


                  • #24
                    - Ska man anmäla sig till någon ?
                    - Betalar vi avgiften på banan ?
                    - När ska vi infinna oss för besiktning av fordonen och när är förargenomgången?
                    - För er som inte har racinglicens, ska ni betala pr-licensen på banan ?
                    - Vet alla som löser pr-licens att man bara får lösa sån vid ett tillfälle per år ?
                    Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

                    Comment


                    • #25
                      Bandagen inställd p.g.a för få körande....

                      Nu till detta tråkiga besked igen!

                      P.g.a alldeles för få intresserade så här sent på året ställer vi in dagen och skall av Motorbanan kräva att få en tid bokad på ett bra datum nästa säsong!!
                      Då de skjutit fram datumet 2ggr och nu till slut gett oss ett datum ofrivilligt halvägs in i vintern SKALL en bra tid bokas som "ersättning". Det är trots deras nonchalans mot oss som gör att vi tillslut inte kan köra i år!!!

                      Vi beklagar detta, men tror att ni alla förstår dilemmat i det hela. Förhoppningsvis kan vi få en tid i mitten på maj eller runt augusti nästa år.
                      Och då SKA det banne mig bli en hejdundrande coupeträff
                      och då får ingen missa det. Sko kloster kommer vara den andra viktiga träffen efter denna förstås
                      Mvh Toggex!
                      ¤TOGGEX¤

                      Comment


                      • #26
                        Re: Bandagen inställd p.g.a för få körande....

                        Originally posted by Togge
                        Nu till detta tråkiga besked igen!

                        P.g.a alldeles för få intresserade så här sent på året ställer vi in dagen och skall av Motorbanan kräva att få en tid bokad på ett bra datum nästa säsong!!
                        Då de skjutit fram datumet 2ggr och nu till slut gett oss ett datum ofrivilligt halvägs in i vintern SKALL en bra tid bokas som "ersättning". Det är trots deras nonchalans mot oss som gör att vi tillslut inte kan köra i år!!!

                        Vi beklagar detta, men tror att ni alla förstår dilemmat i det hela. Förhoppningsvis kan vi få en tid i mitten på maj eller runt augusti nästa år.
                        Och då SKA det banne mig bli en hejdundrande coupeträff
                        och då får ingen missa det. Sko kloster kommer vara den andra viktiga träffen efter denna förstås
                        Mvh Toggex!
                        Falkenberg ligger så långt bort tror du inte att det vore lite bättre att boka något lite närmare?

                        Jag var och är väldigt sugen på att köra men min bil är inte riktigt redo för bana mest på grund av bromsar och däck men även.

                        Grabbarna i Stockholm såg hur lång bromssträcka jag har med mina bromsar.
                        Kör tyskt, drömmer om italienskt

                        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                        Comment


                        • #27
                          *suck* :-(
                          Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

                          Comment


                          • #28
                            Tråkigt!

                            Pär
                            Coupé 20VT -LE -99
                            Maserati Merak -73

                            Comment


                            • #29
                              Ingen annan banträff man kan åka på innan vintern då?
                              With great power comes the bitches
                              Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
                              Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
                              Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

                              Comment


                              • #30
                                Jamen det var ju trist
                                Jag som laddat så med banträning i spelet GTR...
                                Coupé 20VT LE -99 Svart
                                Camaro V8 1LE -14 Röd
                                Huracan V10 610-4 -14 Grå
                                Subaru Legacy 3.0 R - 07 Vit

                                Comment

                                Working...
                                X