Announcement

Collapse
No announcement yet.

GT spotting

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • GT spotting

    Eftersom det nu är lite ovanliga bilar och inte finns så många blir man lika glad vare gång man ser någon.
    På väg hem från Arninge och i Täby sågs en av både mig och min granne. Gul, röda GT loggan på bagageluckan och utan både kofångare fram och bak.
    Någon som vet vem?
    Verkade vara styling på gång :P
    Fiat Punto GT - Turbo for fun

  • #2
    Imorse runt 8 tiden såg jag Putt och hans GT i köerna. Tutade på honom men han verkade sova fortfarande

    Eller minns du en svart Ford Fikus som tuta på dig i höjd med Biovitrum?
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #3
      Re: GT spotting

      Originally posted by Freddan_BA
      Eftersom det nu är lite ovanliga bilar och inte finns så många blir man lika glad vare gång man ser någon.
      På väg hem från Arninge och i Täby sågs en av både mig och min granne. Gul, röda GT loggan på bagageluckan och utan både kofångare fram och bak.
      Någon som vet vem?
      Verkade vara styling på gång :P

      Det är min polare. Jora, grejorna är på lack. Är klara imorrn. Sen ska skiten på


      //PP
      Porsche 996 C2 -00
      Volvo V60 D3 -12

      Comment


      • #4
        Originally posted by 84jr0
        Imorse runt 8 tiden såg jag Putt och hans GT i köerna. Tutade på honom men han verkade sova fortfarande

        Eller minns du en svart Ford Fikus som tuta på dig i höjd med Biovitrum?
        Biovitrum..?

        Hörde nån tuta på mig ja, men var ganska upptagen då jag och en kollega var påväg ut till Kista (Dell, dagen till ära).
        Fiatlös

        ___________________

        Uno Turbo, Marea Weekend, Punto GT x 2

        Comment


        • #5
          Originally posted by Putt
          Biovitrum..?

          Hörde nån tuta på mig ja, men var ganska upptagen då jag och en kollega var påväg ut till Kista (Dell, dagen till ära).
          Då var det jag som tutade Inte lätt på morgonkvisten!
          Kör tyskt, drömmer om italienskt

          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

          Comment


          • #6
            =)

            de va nog mig du såg :P
            sakerna va på lack o nu ska resten av bilen in på lack på onsdag.
            du som bor i vallentuna vill ja komma o hälsa på har hört att du har lite saker :P
            2 finnish first u first have 2 finnish

            Comment


            • #7
              hehe, jepp gt verkstan i norrort kanske man kan benämna sig till :P, nja jag vet inte men nog har man pillat en del med bilen alltid.
              Resten av bilen in på lack, såg ju gul och fin ut, vad ska det bli för färg då då?

              Kul att du hitta hit till forumet
              Fiat Punto GT - Turbo for fun

              Comment


              • #8
                lacken är ganska sliten så istället för att lägga ner massa timmar på att polera för att få de bra en liten stund så lackar ja om den =)
                du får hojta till om du ser mig fler ggr
                2 finnish first u first have 2 finnish

                Comment


                • #9
                  ok, jag förstår, vi får styra upp ngn mer gt-träff när bilen e lackad och klar då
                  Vart lackar du kärran? Behöver förmodligen låta lacka lite prylar också
                  Fiat Punto GT - Turbo for fun

                  Comment


                  • #10
                    de gör ja på mitt gamla jobb =) klar? när blir en bil klar egentligen :P har såååå mycket attgöra så den blir nog inte klar fören nästa sommar
                    när ska din kärra ut på vägarna då? vart i tuna bor du?
                    2 finnish first u first have 2 finnish

                    Comment


                    • #11
                      Norr om, efter Ormsta kan man säga.
                      nä det e klart, en bil blir väl aldrig klar, precis som du säger skulle jag tro...
                      Ska hojta till om jag ser dig ngn mer gång, mej lär du inte se i punton förrän i juli, nu blir det utan bil ett tag... Håller på att dona med en coupe
                      Fiat Punto GT - Turbo for fun

                      Comment


                      • #12
                        såå freddan när ska du ta ut din bil o gasa lite då?
                        2 finnish first u first have 2 finnish

                        Comment


                        • #13
                          En blå GT med Coupe-fälgar ståendes på samma gata som jag imorse, I Vaksala i Uppsala..?
                          Antes bror kanske? Mkt snygg iaf!
                          Argenta 120ie -85
                          Alfa 75 3.0V6 -90
                          BMW Z4M Coupe -06
                          BMW 118dM -10
                          Coupe 20VT -98 RIP
                          125 Special -72 RIP

                          Comment


                          • #14
                            Jepp nu är den framme och gasas Klarade besiktningen fint i fredags, alltid .
                            kul att besikta med GT:n
                            Hur går det själv, har inte sett till din i trakterna under senaste veckan i täbytrakterna.
                            Fiat Punto GT - Turbo for fun

                            Comment


                            • #15
                              de e konstigt för ja e ute o åker varje da.. bilen har dock vart borta i 2 veckor för ja har lag ny lack på den =)
                              ska du ut o åka nått ikväll då?
                              2 finnish first u first have 2 finnish

                              Comment

                              Working...
                              X