Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coupé 16vt säljes (större turbo ic m.m)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Coupé 16vt säljes (större turbo ic m.m)

    Tänkte bara spåna av intresset lite för min bil. 16vt 95a 14500mil nyrenoverad motor med hårdare racing lager på vevstakar o vevaxel hårdare topplocksbultar och topplockspackning förberädd för tuffare laddtryck ligger på runt 1bar nu turbon är en hybrid mellan t3 o t4 ska palla för 550hk =) grymt stor intercooler blåa silikonslangar. bilen har sinterlamell med fjädrande centrum lite huggig att köra med men pallar för breda däck o högt laddtryck. power flex bussningar i länkarmarna fram.
    splonkans nya fälgar o däck 18tum riktigt snygga bilder kan fixas vid intresse. modena front lackad men ej monterad sidokjolar med luftintag vid bakhjulen ej monterade. bilen är byggd för race så komforten har fått stryka lite på foten sänkt 35mm däcken tar i lite vid stora hål i gatan och vid fullt ratt utslag men ska man vara fin får man lida pin. finns lite kvar o göra tryck rören till intercoolern bör bytas mall är byggd av stål rör o duger alldeles förträffligt att köra med men aliminium hade ju varit snyggare =) laddtrycksmätare o större dump medföljer finns en liten buckla på huven men inget man behöver bry sig om (kan lackas om före försäljning) Kopplingen kostade 5600kr turbon 11000 topplockspackningen 2000kr modena fronten 2000kr sidokjolarna 1600kr lager bultar o kolvringar 5000kr stötdämpare fram 1600kr sänkningsats 2500kr fälgar o däck 10000kr. priset på bilen ligger på 65000kr inte en krona mindre är du intresserad av att slutföra mitt racing projekt så ring mig nu 0736385747

    bilen är besiktigad o skattad bara att tuta o köra.
    obs den går riktigt bra =)

    http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=288

    det är den blå bilen dom nya fälgarna är inte med på bilderna

  • #2
    skulle du vara intresserad av att sälja fronten och kjolarna separat så köper jag dom direkt.
    har samma färg på bilen så det skulle passa mig utmärkt.

    maila gärna adrianapjavel@hotmail.com mvh Andreas
    Adrian Apa

    Comment

    Working...
    X