Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fiat uno t. Måste bort......:(

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiat uno t. Måste bort......:(

    Har nu igår besiktat bilen 070611(dan innan min födelsedag) och fick nedslag på följande:
    1 arkeringbroms
    2: Länkarmslagring
    3: färdbroms bromskiva (skadad) jag tror klossar men men.
    4 tomgång och värderna(motorn går ojämt)

    ombesiktning måste ske innan 2007 07 11.

    Nu till bilen:

    90 à (nya fronten)Svart,
    solucka,
    14000 mil (kamremsbytt vid 10000)
    shortshifter, öppen dump(återcirk)
    Bränsletrycks regulator,
    Kn filter
    Bosch silver batteri.
    supersprint(magma) slutburk,
    ställbart laddtryck.
    bsr mätare i kupèn
    13 tums AEZ fälgar med Brigestone potenza 185/60 13 däck(köpta 0608)
    orginal "Abarth"fälgar följer med fast det sitter skit dåliga reg vinterdäck på (fast fälgarna är ok)

    Bilen är i ok skick inget utställnings men desto snabb(ni som vet)och är fullt körbar.
    Rostig bagagelucka sitter på men en annan är på lackering. rostig framskärm, samt lite sprucken stötfångare fram precis vid dimmljus (bra beg medföljer som jag köpt på skroten)
    inredning ok inga sprickor i klädsel eller så.
    rost inunder inte alls mycket ( fick inte ens på, bra och veta vid besiktningen)
    olja,filter samt ventilkåpspackning bytt.
    Fungerande centrallås.

    medföljer extra gör : 1 motorhuv (lackad och klar) 1 st förardörr med ruta( rostig nerkant) 1 framskärm (lackad) för att ersätta den rostiga 1 st bagage lucka med ruta och vindrutetork (fungerandes) samt 1 ex bakrute motor.

    al el funkar i bilen samt att bilen var tänkt att det skulle poppas lite i så det är draget en fet + kabel(med säkring) samt rca kablar för att driva ett 6 kanals steg allt draget under matta.


    Jag vet att jag skriver mycket men bättre att få med allt så det inte blir några missförstånd.

    bilen sälj pga 2 orsaker
    nr 1: får inte mecka längre på jobbet (chefen har fått nog)
    2 : jag har lagt ner för mycke tid och pengar så för min del är det inte lönt(familjen lider) samt att jag är inte så jävla kunnig ändå när det väl kommer till kritan har jag insett nu ( är det fler som vågar erkänna???) For me time is money.

    så snälla nån rädda Lillen innan jag får tuppjuck.

    pris idè 6500kr

    kan säljas något billigare vid snabbare affär.
    ps inga skambud och jag säljer helst rubb och stubb och bilen säljes koplett(inte i delar) ds
    ring helst 070 760 82 30
    Mvh Marco Antonio
    NOI SIAMO QUELLI

  • #2
    Re: Fiat uno t. Måste bort......

    Originally posted by L`italiano vero

    Mvh Marco Antonio
    Hej en fotografia maybe
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

    Comment


    • #3
      Re: Re: Fiat uno t. Måste bort......

      Ciao caro pazzo !

      kamera e kaputt ska försöka ordna till imorrn me il celluare om det funkar. perche sei interesato ???
      NOI SIAMO QUELLI

      Comment


      • #4
        Re: Re: Re: Fiat uno t. Måste bort......

        Originally posted by L`italiano vero
        Ciao caro pazzo !

        kamera e kaputt ska försöka ordna till imorrn me il celluare om det funkar. perche sei interesato ???
        Si si - forze un puo...
        Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
        S/y Mascot
        S/y Rebell
        20vT
        Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
        Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

        Comment


        • #5
          Fiat uno t såld!!!!!!

          Såldes igår !!! sorry .



          Mvh Marco Antonio
          NOI SIAMO QUELLI

          Comment

          Working...
          X