Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coupe-Spotting

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Coupe-Spotting

    Såg en najs gul coupé på enebybergsvägen idag vid 06.30 ungefär vid enebytorg. Någon härifrån kanske?

    //PP
    Porsche 996 C2 -00
    Volvo V60 D3 -12

  • #2
    Var hemma hos flickvännen 5 mil bort i Stenungsund idag och spottade en röd Coupé ståendes ett par hus bort. Nån som känner sig träffad?

    Comment


    • #3
      När ni ändå snackar om mötet med lassie får jag oxå passa på!

      Finns det någon här som kör coupe och bor i stockholm? Jag ser ofta en blå och en gul surra runt...
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • #4
        Originally posted by 84jr0
        När ni ändå snackar om mötet med lassie får jag oxå passa på!

        Finns det någon här som kör coupe och bor i stockholm? Jag ser ofta en blå och en gul surra runt...
        postnummer 117 ja måste bo i Stockholm X:~))
        Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
        S/y Mascot
        S/y Rebell
        20vT
        Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
        Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

        Comment


        • #5
          Originally posted by pazzo
          postnummer 117 ja måste bo i Stockholm X:~))
          Kan det vara du en blå 20vt som jag sett vid ett flertal tillfällen vid statoil i midsommarkransen precis mitt emot MDS?
          Kör tyskt, drömmer om italienskt

          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

          Comment


          • #6
            Började midsommarfirandet med picknick i Sigtuna och vad vad det som mullrade förbi på lågfart nere vid vattnet om inte Hilding och en grön coupe. Snygga fälgar och trevligt ljud på den! :-)
            På sommaren rattas det åter en härlig liten Fiat! :-) Barchettan den lilla oranga pärlan:
            http://www.garaget.org/?car=63213

            Comment


            • #7
              Mötte en Coupe, ljus blå (portofinoblå?) på E22:an vid Karlskrona idag. Riktigt läcker färg, den skimmrade i blå/lila, aldrig sett den på riktigt tidigare.

              Panda 169

              Comment


              • #8
                Originally posted by 84jr0
                Kan det vara du en blå 20vt som jag sett vid ett flertal tillfällen vid statoil i midsommarkransen precis mitt emot MDS?
                är där ibland :-) bra luftpump, digital bara ställa på önskat tryck.
                Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                S/y Mascot
                S/y Rebell
                20vT
                Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                Comment


                • #9
                  Originally posted by pazzo
                  är där ibland :-) bra luftpump, digital bara ställa på önskat tryck.
                  Då måste det vara du. Aldrig sett dig bilen är alltid obemannad när jag åker förbi men den har stått vid luftpumpen
                  Kör tyskt, drömmer om italienskt

                  Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by pazzo
                    är där ibland :-) bra luftpump, digital bara ställa på önskat tryck.
                    Då var det kanske dej jag blinka på i aspudden i våras? Körde själv Sprint Blue Coupe.
                    Porsche Boxster S 2002

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Dan the Man 13
                      Började midsommarfirandet med picknick i Sigtuna och vad vad det som mullrade förbi på lågfart nere vid vattnet om inte Hilding och en grön coupe. Snygga fälgar och trevligt ljud på den! :-)
                      hehe trevligt

                      Picknick vid strandpromenaden är inte helt fel det heller
                      Föredetta Coupé ägare -
                      http://coupe.sketfull.com + http://www.danielhilding.se

                      Comment


                      • #12
                        ...

                        ...ha!!! På väg hem från jobbet idag ser jag en pippi-gul, (likadan som min) coupe vissla förbi i motsatt körfält utanför ICA supermarket, flogsta.

                        Jag viftade till med handen genom fönstret till mötande coupe och såg lagom (väldigt) glad ut.


                        Nån som känner sig träffad? ??
                        /Giallo Ginestra

                        Comment


                        • #13
                          Röd nedlackad coupe på bergslagsvägen strax efter 20.00 idag. Såg galet fin ut. Någon härifrån eller?


                          //PP
                          Porsche 996 C2 -00
                          Volvo V60 D3 -12

                          Comment


                          • #14
                            En röd coupé på Drottninggatan i Helsingborg den 29 vid tio över tio tiden på kvällen.....satt själv på bussen, så jag såg den bara som hastigast.......någon som känner sig träffad????

                            Håkis
                            yellow 16VT -96 evo-chip -smälld
                            saab 9-5 2,3t -04
                            Pontiac Firebird 67-77 drömmer

                            Comment


                            • #15
                              ...

                              ...såg en riktigt schyst pippi-gul coupè staxt efter mig vid Eurostop på väg mot STHLM.
                              /Giallo Ginestra

                              Comment

                              Working...
                              X