Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coupe-Spotting

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • När jag tänker på det så var det en 20vt och du och jag kör ju den bättre modellen! Ska hålla utkik efter dig!
    Coupé 16VT.
    Min bil...

    Comment


    • Originally posted by Petter16VT
      När jag tänker på det så var det en 20vt och du och jag kör ju den bättre modellen! Ska hålla utkik efter dig!
      Tja, ni som var me till Skokloster vet ju att jag kör en "hybrid-coupè", en korsning av 20vt och 16vt.

      Petter, jag kör med turboplusfälgar och 20vt emblem så det kan nog varit mig du såg trots allt.
      /Giallo Ginestra

      Comment


      • Såg Smooth idag... Parkeringen vid Lundby gamla kyrka. Himla fin, även om jag kanske är lite skeptiskt till scoopet på huven...
        à la London designmarknad - www.alalondon.se

        Comment


        • T.o.m. jag har sett en Coupé. En gul, vid ca 18-tiden igår på avfarten vid Ullevi från E6S. Själv fjattade jag på E6N med den gamla blå. Fast såna grejer håller ni väl inte koll på, era fläktfantaster..
          Fiat 132 2000 -79
          Alfa Romeo Alfetta 2,0TS -84
          Land Rover Discovery Td5 HSE -04
          Land Rover Freelander 2 HSE -08

          Comment


          • Originally posted by Pellson
            a fläktfantaster..
            Ta dig till fjollträsk så kan jag titta på din 132 mycket trevligt
            Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
            S/y Mascot
            S/y Rebell
            20vT
            Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
            Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

            Comment


            • Mötte densamme Smooth idag på lunchen på Älvsborgsbron.. Men igen, jag körde ju en ICKE-fläktare så du såg nog inte att jag viftade genom takluckan..?
              Last edited by per; 12 May 2008, 14:28.
              Argenta 120ie -85
              Alfa 75 3.0V6 -90
              BMW Z4M Coupe -06
              BMW 118dM -10
              Coupe 20VT -98 RIP
              125 Special -72 RIP

              Comment


              • Rask: Jao de va jag som var parkerad där :P

                Pellson: Det var också jag, var ute å gled. Det var efter vi hade vart vid kyrkan där rask såg mig parkerad.

                Och per, nej jag såg inte dig men du såg mig tydligen :P Vilken bil satt du i? Den röda skrutfiaten??

                Fan vad folk har ögonen på mig då, får lacka om den snart ^^ Själv har jag knappt sett en coupe i år....
                Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
                Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

                Comment


                • Originally posted by smOOth
                  Rask: Jao de va jag som var parkerad där :P

                  Pellson: Det var också jag, var ute å gled. Det var efter vi hade vart vid kyrkan där rask såg mig parkerad.

                  Och per, nej jag såg inte dig men du såg mig tydligen :P Vilken bil satt du i? Den röda skrutfiaten??

                  Fan vad folk har ögonen på mig då, får lacka om den snart ^^ Själv har jag knappt sett en coupe i år....
                  kan trösta dig med att du såg mig iallafall :P
                  Lite copy cat kanske men dock viktiga ord:
                  "With great power comes great responsibility"

                  Comment


                  • A just det! De stämmer :P
                    Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
                    Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

                    Comment


                    • Röd skrutfiat? Vilken skulle det vara?
                      Nej, åker min blåa Argenta nu.
                      Argenta 120ie -85
                      Alfa 75 3.0V6 -90
                      BMW Z4M Coupe -06
                      BMW 118dM -10
                      Coupe 20VT -98 RIP
                      125 Special -72 RIP

                      Comment


                      • aha okej, ingen aning isf.., noll koll här per :P
                        Fiat Coupe 20V Turbo - 1998 - min ägo sedan juli 2005
                        Chevrolet Colorado 3.5 4WD pickup truck - 2005 - vinterbilen!

                        Comment


                        • Röd Coop på nynäsvägen igår vid 14 tiden på väg norrut.
                          Jag låg söderut med min Grå! Blinkade men vet ej om jag sågs

                          Comment


                          • Originally posted by Krille A
                            Röd Coop på nynäsvägen igår vid 14 tiden på väg norrut.
                            Jag låg söderut med min Grå! Blinkade men vet ej om jag sågs
                            Jag låg och sov då... inte jag
                            Kör tyskt, drömmer om italienskt

                            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                            Comment


                            • Röd 1.8 16V coupé på nynäsvägen idag Söndag 16:00. På väg norrut och omkörd av mig i höjd med Farsta.

                              Bilen hette UYU xxx. Antar att det inte är någon härifrån?
                              Attached Files
                              http://sfk.ibk.se/depa/index.php?sub=viewcar&car_no=304
                              http://www.garaget.org/?car=38250

                              Comment


                              • hehe.. vilken spionbild! men nu rör det sig om sekunder som jag passerar på motsatt sida.. något foto på det?
                                .. sorry... samma bil, fel dag.
                                Last edited by Krille A; 19 May 2008, 07:55.

                                Comment

                                Working...
                                X