Announcement

Collapse
No announcement yet.

Coupe-Spotting

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kungsladugård

    Såg en blå Coupé i Kungsladugård kl 17.55, tror det var en 16vt. Någon här??
    Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
    Min projekttråd - 19T
    Min Youtube kanal
    >>>HK listan - missa inte den!!<<<
    Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

    Comment


    • Gul coupe , i hagsätra ...parkerad på vedevågsslingan ..... nån här ?

      Bor juh också på den gatan ! ;=)

      Comment


      • Originally posted by Mr Moose
        Gul coupe , i hagsätra ...parkerad på vedevågsslingan ..... nån här ?

        Bor juh också på den gatan ! ;=)
        Måste vara TurboB, råkade inte ha SFK XXX i reg nr?
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • Gick inte o kolla närmare på bilen, kändes "fel" och gå ur min bil, för o sedan knata runt den gula ....detta e bara 10min sen.

          Jävligt coolt om de vore hans !

          Comment


          • Såg en blå Coupe på Dahlgrens Auto, verkade som dom meckade med den. Hade r-däck. Någon härifrån?
            Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
            Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

            Comment


            • En blå på Via bil, autoban offer?!
              Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
              S/y Mascot
              S/y Rebell
              20vT
              Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
              Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

              Comment


              • En gul på kronobergsgatan
                Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                S/y Mascot
                S/y Rebell
                20vT
                Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                Comment


                • En mörkblå på st: eriksgatan 3 (tre) samma dag var e Sverige på väg
                  Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                  S/y Mascot
                  S/y Rebell
                  20vT
                  Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                  Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                  Comment


                  • Originally posted by Mr Moose
                    Gul coupe , i hagsätra ...parkerad på vedevågsslingan ..... nån här ? Bor ju också på den gatan ! ;=)
                    Japp, det är jag. Hör av dig.
                    Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

                    Comment


                    • Originally posted by pazzo
                      En mörkblå på st: eriksgatan 3 (tre) samma dag var e Sverige på väg
                      Att bli ett civiliserat land ?!!
                      Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

                      Comment


                      • Re: Kungsladugård

                        Originally posted by Freddan72
                        Såg en blå Coupé i Kungsladugård kl 17.55, tror det var en 16vt. Någon här??
                        Kan vart jag. Jag har en blå 16vt och kör ofta förbi Kungsladugård, har även sett en annan blå Coupe vid Kungsladugård men den tror jag inte är en turbo Coupe.

                        Comment


                        • Re: Re: Kungsladugård

                          Originally posted by fredde32
                          Kan vart jag. Jag har en blå 16vt och kör ofta förbi Kungsladugård, har även sett en annan blå Coupe vid Kungsladugård men den tror jag inte är en turbo Coupe.
                          Brukar du köra på Högsbogatan och svänga vänster ut på Kungsladugårdsgatan vid ICA Toppen?
                          Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
                          Min projekttråd - 19T
                          Min Youtube kanal
                          >>>HK listan - missa inte den!!<<<
                          Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

                          Comment


                          • Re: Re: Re: Kungsladugård

                            Originally posted by Freddan72
                            Brukar du köra på Högsbogatan och svänga vänster ut på Kungsladugårdsgatan vid ICA Toppen?
                            Ja, det brukar jag.

                            Comment


                            • Haha såg dig i morse.....du höll ju på att köra på den stackars cyklisten
                              Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
                              Min projekttråd - 19T
                              Min Youtube kanal
                              >>>HK listan - missa inte den!!<<<
                              Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

                              Comment


                              • Originally posted by Freddan72
                                Haha såg dig i morse.....du höll ju på att köra på den stackars cyklisten
                                Jo, jag vart väl lite väl stressad imorse. Brukar inte skrämselköra på det viset.

                                Är det du som har den andra blåa Coupen (med vinge)?

                                Comment

                                Working...
                                X