Announcement

Collapse
No announcement yet.

3g Rs10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 3g Rs10

    Tjena,

    har fått ett pris på 170 pund för två framskivor inkl frakt. Är detta ett bra pris? Hur handlar man lämpligen av dem? Banköverföring eller?
    Såld:Coupé 20 VT Limited Edition Nr 739 Grigio Vinci Metallizzato
    Lancia Thema Executive 3.0 CRD
    Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM QV Line
    Ducati Multistrada 1000 DS

  • #2
    Jag betalade 193 pund för alla 4 inkl frakt men det var då innan han höjde priset.

    Jag snackade med RiceRocketUK på FCCUK och betalade med VISA kort. Går säkert med banköverföring.
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #3
      3G

      Det gick bra med banköverföring. Betalade till David Dent (mjd128@hotmail.com) som tydligen sköter leveranserna åt dem. Såg på engelska forumet att han brukar leverera.
      Såld:Coupé 20 VT Limited Edition Nr 739 Grigio Vinci Metallizzato
      Lancia Thema Executive 3.0 CRD
      Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM QV Line
      Ducati Multistrada 1000 DS

      Comment


      • #4
        Re: 3G

        Originally posted by bear
        Det gick bra med banköverföring. Betalade till David Dent (mjd128@hotmail.com) som tydligen sköter leveranserna åt dem. Såg på engelska forumet att han brukar leverera.
        Det är just han jag pratat med också Han är snabb med att få iväg grejer!
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #5
          Är alla som köpte 3G skivor nöjda me sina?

          Tänker ta hem dessa : http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...ht_1117wt_1139
          Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
          S/y Mascot
          S/y Rebell
          20vT
          Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
          Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

          Comment


          • #6
            Jag är nöjd med mina som håller fortfarande. Blir 3G igen när det är dags...
            Kör tyskt, drömmer om italienskt

            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

            Comment


            • #7
              Mycket nöjd så här långt. Blir inte skeva som mina borrade original skivor blev.
              Såld:Coupé 20 VT Limited Edition Nr 739 Grigio Vinci Metallizzato
              Lancia Thema Executive 3.0 CRD
              Alfa Romeo Giulietta 2.0 JTDM QV Line
              Ducati Multistrada 1000 DS

              Comment

              Working...
              X