Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blocket-tips

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by Ante
    Ja vet, men jag visste inte bättre. Det är väl bara att ta bort luckan och pop-nita dit en plåtbit. Hur fult kan det bli ;-) Jag slapp strålkastarrengöring i alla fall. Fanns bara larm, radio/tele-förb. och lucka på LE som extra utr. Nu får jag sluta spamma i denna tråden annars blir nog Per sur och bannar mig.
    Om du lider så kan du nog byta till dig en snålutrustad svensk Coupe med rumpvärme och ägna hela vintrarna med att blästar stenskott... Tänk att inte behöva ha abstinens hela vinterna (det har jag)...

    Inte lätt att vara LE-ägare, fast jag slipper iaf takbuckor (ännu en önskning som går i uppfyllelse=tror att taklucka ÄR ett Kinderägg)...
    à la London designmarknad - www.alalondon.se

    Comment


    • #77
      Ante, jag KANSKE skulle kunna bli sur av att man deletar egna inlägg hela tiden... Men bannad har ingen någonsin blivit här ännu!

      Originally posted by Ante
      Syftade på 99 och 00or som nämndes ovan. Inget pluspaket och ibland även tygklädsel. Nice.
      Sen fanns väl både Coupe 20VT och Coupe 20VT Plus 1999 och 2000? Man ska ju inte jämföra äpplen o päron..

      Håller med om taklucka för övrigt... Men den var extra även utomlands. Sen gillar tydligen tyskarna att teckna en full utrustningslista (även "min" tysk tydligen).
      Last edited by per; 11 January 2008, 08:48.
      Argenta 120ie -85
      Alfa 75 3.0V6 -90
      BMW Z4M Coupe -06
      BMW 118dM -10
      Coupe 20VT -98 RIP
      125 Special -72 RIP

      Comment


      • #78
        Originally posted by rask
        Blev nyfiken då denna? Visste inte att det fanns en till Moon Grey Plus i GBG förrutom Seppos:

        http://www.blocket.se/vi/14734478.htm?ca=15_s

        Någon som vet vem Richard är?
        Ser ut att kanske vara en av de bilar i den färgen som "Coupe mannen" i Göteborg tog hem, var med en kompis o tittade på dem sommaren 06 tror jag, han hade väl flera i denna färgen hemma då har jag för mig?

        Med tanke på milen, då dessa hade gått väldigt lite då typ 1500-2000 mil, bilarna hade ju stått flera år, då de hade varit visningsbilar vid typ Frankfurtsalongen eller nåt sånt sa han..?

        /H

        Comment


        • #79
          Vill ha, vill ha, vill ha!

          http://www.blocket.se/vi/14636583.htm?ca=15_s

          Comment


          • #80
            http://www.blocket.se/vi/10668023.htm?ca=15_s

            Snälla? Kan ingen lägga ett skambud? Bytbil har haft denna på annons sedan i april förra året... De måste börja bli lite desperata snart... De sänkte den från 139 till 115 tusen i höstas...

            Synd att en fin Coupe ska behöva bli stående...
            à la London designmarknad - www.alalondon.se

            Comment


            • #81
              Re: Vill ha, vill ha, vill ha!

              Mmm, tygklädesl. ;-)
              Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
              Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

              Comment


              • #82
                Dom kostar hur mycket som helst i Tyskland! Fina bilar från cirka 150-160 tusen och upp till strax över 400 har jag sett. Under 100 000 är det bara objekt ,ibland körbara men inte alltid! Denna saknar blinkers på framskarmarna vad jag kan se och grillen ska inte vara svart men annars ser den fin ut!! Vill också ha!!
                captainmorgan

                Comment


                • #83
                  Det är väl snarare Plus som är dyrast. Det där är ingen Plus utan en helt vanlig 20VT -00.
                  Argenta 120ie -85
                  Alfa 75 3.0V6 -90
                  BMW Z4M Coupe -06
                  BMW 118dM -10
                  Coupe 20VT -98 RIP
                  125 Special -72 RIP

                  Comment


                  • #84
                    Vet inte hur det blev som det blev men jag menade 2300sc , den som Jonas hittat på blocket. Men du kanske inte svarade påmitt inlägg heller..??!!
                    captainmorgan

                    Comment


                    • #85
                      Oj jag trodde du svarade på Ante, som trodde han svarade på Rask... Hahaha.
                      Argenta 120ie -85
                      Alfa 75 3.0V6 -90
                      BMW Z4M Coupe -06
                      BMW 118dM -10
                      Coupe 20VT -98 RIP
                      125 Special -72 RIP

                      Comment


                      • #86
                        ...

                        Förstod du blev lite ställd! Få Coupe:r som är värda långt över 100 000 kr i dagsläget...

                        Nja, även om den är fin är den nog inte värd mer än 90-100 000 kr med tanke på utrustning (ingen läder etc)... Borde inte vara helt omöjligt nu när Bilforum insett hur kall den är den är... Undra vad de tradade in den för egentligen?

                        Läskigt med en bil som har stått så länge bara, förr eller senare borde det sätta sina spår. Rädda den, någon?

                        /M
                        à la London designmarknad - www.alalondon.se

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by rask
                          http://www.blocket.se/vi/10668023.htm?ca=15_s

                          Snälla? Kan ingen lägga ett skambud? Bytbil har haft denna på annons sedan i april förra året... De måste börja bli lite desperata snart... De sänkte den från 139 till 115 tusen i höstas...

                          Synd att en fin Coupe ska behöva bli stående...
                          Har varit o tittat på denna flera gånger, den står hos en Ford handlare som skulle börja sälja Fiat ( och sålde väl nån bil iaf) men det verkade rinna ut i sanden och inte bli något som vanligt..?

                          Visst milen är lockande men den har ju varit (är) för dyr än, den ser rätt ok ut, men för den som vill ha en Sv.såld (tror jag) Coupe i en bra färg som har gått lite är den ju ett fynd, finns inte så många med de låga milen snart!

                          Tror jag skall ta mig en kik på den igen..

                          /H

                          Comment


                          • #88
                            124 2000 spider

                            http://www.blocket.se/vi/13085512.htm?ca=23_16_s&last=1

                            Vad tycks ?
                            Fiat for FUN

                            Comment


                            • #89
                              turbo - TD04

                              http://www.blocket.se/vi/14902324.htm?ca=11_s
                              Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                              S/y Mascot
                              S/y Rebell
                              20vT
                              Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                              Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                              Comment


                              • #90
                                Stilo Abarth m 1800 mil...!?

                                Hmmm, för bra för att vara sant?

                                http://www.blocket.se/vi/14801860.htm?ca=15_s
                                à la London designmarknad - www.alalondon.se

                                Comment

                                Working...
                                X