Announcement

Collapse
No announcement yet.

Säljes: Instegs lister

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Säljes: Instegs lister

    Hej,
    Garage rensar och hittar ett par vattenskurna instegslister till Coupé i rostfritt. Texten är Pininfarina.
    Köpte 2 par en gång när jag hade en Coupe, trevlig bil. Det andra paret var till någon jag inte minns. Han hörde aldrig av sig heller så det finns här om någon är intresserad.
    Stay safe
    /Jon
    epostiljon37@gmail.com
    Attached Files

  • #2
    Hohoj, var jag som ordnade det gruppköpet för många år sen.

    Mina flyttar runt på olika platser i lägenheten. För ett par veckor sedan stod de i badrummet. Nästa år blir kanske äntligen montering! Skaffade till och med lite snygg dekorfilm som jag tänkte sätta på baksidan texten... Det vita på bilden är skyddsfilm så Jon har tagit väl hand om dem!

    Inte tittat in här på snart ett år men väcker många gamla minnen och jag var tvungen att läsa igenom allt jag missat. Min 20VT LE sover sött i garaget sen 2,5 år tillbaks. Tillökning i familjen gjorde 2019 Coupefritt och Coronan tog 2020. Halva familjen driver event så varit ett lite knapert år. Inte läge att köra kamremsbyte och fyra nya puckar då... 2021 får blir året det händer!

    Sorry för trådkapningen. Och lycka till med försäljningen. De är rejäla, fina italiengjorda lister!
    Last edited by rask; 2 December 2020, 11:51.
    à la London designmarknad - www.alalondon.se

    Comment

    Working...
    X