Announcement

Collapse
No announcement yet.

P o L L

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • P o L L

    Poll att bättra på
    Attached Files
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

  • #2
    Fördomar finns överallt..

    Har en jobbarkompis som köpte en sprillans Scirocco i somras. Han är förbannat trött på alla småfel, som VW inte ens lyckas fixa..
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #3
      Tycker att pollen speglar verkligheten rätt bra. Fiat har mycket att jobba på.
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • #4
        Originally posted by 84jr0
        Fiat har mycket att jobba på.
        Och mot!
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • #5
          Jag är rätt överaskad över Sveriges låga placering. Är Volvo (och Saab för den delen) så opålitliga? Nu har jag bara haft en Saab en kort period för flera år sedan, så det kan jag inte uttala mig om, men har haft tre Volvobilar i längre perioder, och skulle med glädje skaffa en igen om priserna inte vore så överdrivna i det land jag bor i.

          Att Italien landar så långt ner på listan överaskar mig inte, även om jag inte är enig i resultatet.

          Panda 169

          Comment


          • #6
            Jag jobar som fordonsmekaniker, så för att slippa "skruva" på fritiden så kör jag Italienskt. Alfa & Fiat.
            Det låter som ett skämt, men jag behöver inte mekka så mycket i dem.
            Köpte en Volvo för 10 år sedan för att ha en billig bil.... Den fick jag skruva i för jämnan. Ingen av mina Italienare har krånglat som den gjorde. Var nästan alltid nåt som behövde åtgärdas.
            Fiat Punto Easy 1.2 -13
            Alfa Romeo Giulia Super 2.0T -17

            Comment


            • #7
              När någon av mina nyare bilar strular så är det ALLTID farbror Bosch som har varit framme...
              Kvaliteten har varit sämre på Italienska bilar kanske men är det inte längre.
              captainmorgan

              Comment


              • #8
                Fiat har det gamla ryktet kvar tyvärr!!

                När man pratar om fiat så kommer det ofta fram att alla tror att det är samma el som i en uno och lika rostbenägen som en ritmo!!?? och när man frågar om någon har provkört en nyare fiat så är svaret NEJ ! ingen ide bara billiga strulbilar ??
                F:finns I:ingen A:annan T:turbo

                saab 9-5 2,0t såld! (nu Fiat grande punto 95hk 6vxl)

                punto 80elx årsm00 såld (undrar varför man köpte en v40 t4? måste spara pengar till en bravo sport)

                131 mirafiori 75 a projekt! (Det har inte hänt någonting på länge)

                Comment


                • #9
                  Intressant är att de (många) som tycker inte vet å inte är intresserade av bilar osv.

                  Men dock tvärsäkra på sin synpunkt
                  Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
                  S/y Mascot
                  S/y Rebell
                  20vT
                  Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
                  Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

                  Comment


                  • #10
                    Löjlig undersökning.

                    Måste viktas i förhållande till folkmängden.

                    Baahh, MSN, dvs medelåldern är16 år.
                    Last edited by tempra33; 19 February 2011, 20:29.

                    Comment

                    Working...
                    X