Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behöver er hjälp i malmö.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Behöver er hjälp i malmö.

    Hej grabbar!
    Tänkte importera en coupe från Tyskland efter sommaren eftersom det är så få vettiga till salu här i Sverige.Dom som verkar ok finns oftast långt bort.Nu tänkte jag fråga er här om det finns ett par vänliga själar som vill visa upp er bil till mig och lära mig vad jag ska titta på för fällor och dyligt.Jag skulle vilja titta på en 16v turbo och en 20v turbo.Gärna en LE oxo.Det vore väldigt sjysst av er.Jag kommer aldrig till skott...Dom jag har sett på annons i Sverige är antingen för dyra eller för kassa.Är det värt med prisökningen upp till en LE?Massa frågor jag hoppas ni kan hjälpa mig med svar på.Går bra med Skåne.Tack på förhand.
    Mvh Alex.
    Last edited by kanskecoupe; 12 April 2003, 13:52.

  • #2
    Alex, ring !

    Ring om du vill titta och testa min! 0739798585! Finns i Rörsjöstaden! Ska bara tvätta litta ida men e annars ledi!

    Haet / Rolle
    Coupé 16v Turbo -96
    Tel: 0739 - 30 10 23 [MMS/SMS]

    Comment


    • #3
      Tjenare grabbar!

      Ingen med en 20 vt eller LE, som vill hjälpa mig.Hatter var underbart trevlig och visade mig sin 16 vt.Snälla kom igen grabbar.
      Mvh Alex

      Comment


      • #4
        kolla på min bil under säljes, DU Får ALDRIG Lika mycket Bil för pengarna och Den Utrustningen.
        Behöver pengar till nya bilen så coupen slumpas bort.

        Comment


        • #5
          jag har en svart LE

          du kan ju höra av dig.

          MVH

          Mujo M
          0704-444394
          före detta coupe trimmare
          pimpig cadilacc deville
          Sv1000s C-Ö

          Comment


          • #6
            ALEX

            ring maj när du läser detta.

            Har blivit av med ditt nummer......

            man kan fan inte lämna en liten lapp här i huset utan att nån slänger det i papperskorgen....
            före detta coupe trimmare
            pimpig cadilacc deville
            Sv1000s C-Ö

            Comment

            Working...
            X