Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fiat Bravo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiat Bravo

    Varför finns det ingen sektion för oss med fiat bravo?

    Har iaf letat efter den här sidan i ungefär en månad.. och till slut hittade jag den Förstod väll att det skulle finnas nån fiat-klub

  • #2
    vilken

    tur att du hittade hit då till slut;-) Hoppas att du kan ha nytta av detta forum, det är väl inte så många med Bravo som hängt här så därför får du väl hålla till godo med de vanliga forum "avdelningarna"... iof är det ju väldigt lugnt på modell forumet föutom Coupe, men ,men..

    /HH

    Comment


    • #3
      hehe ok

      amen jag överlever fan Borde dock finnas en sektion där vi användare kan dela med oss av våra bilar

      Comment


      • #4
        Originally posted by Mircus
        hehe ok

        amen jag överlever fan Borde dock finnas en sektion där vi användare kan dela med oss av våra bilar
        Hej och välkommen till Sveriges bästa forum!
        Det känns som de flesta skriver i Allmänt, Teknik och Coupé delen. Jag har för längre sen föreslagit om Tipo delen eftersom det blev rätt mycket snack om Tiposar. När den väl kom upp var de inte så många som läste känndes det som. Nu är det inte så många som äger Tipos som skriver heller...

        Så jag tycker att man inte ska splittra forumet med olika modeller eftersom vi är så få aktiva medlemmar... Bara mitt tycke!

        Hoppas du ska trivas här som alla andra!
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #5
          hehe, men ja menar en funktion så varje användare kanske skulle ha en egen sektion där man kunde uploada egna bilder.. som andra sen kunde spana in
          skulle bara vara smidigare

          well, själv har jag inte råd att styla/tuna bilen.. e bara en fattig student :P men efter sommarjobbet i sommar ska jag fixa alla stenskott samt fixa motorn så det går fint.. måste bla byta avgassystem.. vet att man kan slänga på lite färg på stenskotten.. men blir så jevla fult.. :/ ska lacka om de skadade delarna istället.. bilen ska gå bra kortsagt

          Comment


          • #6
            Originally posted by Mircus
            hehe, men ja menar en funktion så varje användare kanske skulle ha en egen sektion där man kunde uploada egna bilder.. som andra sen kunde spana in
            skulle bara vara smidigare

            well, själv har jag inte råd att styla/tuna bilen.. e bara en fattig student :P men efter sommarjobbet i sommar ska jag fixa alla stenskott samt fixa motorn så det går fint.. måste bla byta avgassystem.. vet att man kan slänga på lite färg på stenskotten.. men blir så jevla fult.. :/ ska lacka om de skadade delarna istället.. bilen ska gå bra kortsagt
            Depå finns där du kan slänga upp lite bilder...
            Kör tyskt, drömmer om italienskt

            Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

            Comment


            • #7
              Man skriver ju inte inlägg om en bil man ej äger längre, ang Tipo
              Men svarar gärna på frågor om man kan !

              -Vilka frågor ?
              Fiat for FUN

              Comment

              Working...
              X