Announcement

Collapse
No announcement yet.

länk till vår klubb på zatzy.com ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • länk till vår klubb på zatzy.com ?

    VIlle väcka lite debatt i frågan, vad tycker ni? Vad kostar det?

    Själv tror jag att det skulle kunna ge ett tillskott till klubben med bilintresserade och kunniga människor.
    Fiat Punto GT - Turbo for fun

  • #2
    Zatzy i all ära men jag tycker att det är för mycket rattlås rejsing som gäller där och "fast and the furios" mentalitet. Vet inte riktigt om det passar fiat och fiatägare eftersom dessa bilar är ju inte klassiska "streetrejsers". Tycker det vore bättre med länk till nåt som tex rejsa.nu som är lite mera bankörnings inspirerad och mognare och som dessutom har många medlemmar med "italienska" bilar. Det borde passa Fiat bättre eftersom det ligger närmare dess natur

    Tror dessutom att bara dom som har en fiat eller vill köpa är interesserade av detta forum
    Fiat Coupe 16VT 302hk / Abarth 595 Competizione 180hk

    Comment


    • #3
      Vi vill väll inte ha hit nån som bladrar på som i sandlådan?
      //Martin
      Kör - Audi A3 3.2 DSG -05
      Åker - Cheva Transsport -01
      Såld - /F/I/A/T/ Coupé 20V Turbo -00
      Såld - Audi A4 1.8T Avant Quattro -03
      Såld - Audi A3 3.2 DSG -04
      Såld - VW Golf 2,0 TDI -04

      Comment


      • #4
        nä, det är sant, men med tanke på att det är lite klurigt att hitta till forumet menade jag, om man nu är intresserad, tog mig bra lång tid att hitta det.
        Fiat Punto GT - Turbo for fun

        Comment


        • #5
          Originally posted by Freddan_BA
          nä, det är sant, men med tanke på att det är lite klurigt att hitta till forumet menade jag, om man nu är intresserad, tog mig bra lång tid att hitta det.

          instämmer helt....vart inte allt för lätt att hitta hit......om man kanske länkade lite varstans....inte på zatzy nödvändigtvis så kanske folk hade fått upp ögonen lite mer för fiat och allt vad det innebär....dvs att det inte bara e gammla gubbar å kärringar som kör dom....

          och att det faktiskt finns riktigt bra potensial i fiat bilarna...både på bana som på stripp..och självfallet som entusiast bil oxå...



          Mvh Matte
          Tror du att det e nån jävla rallybana (hbg polisen)

          Comment

          Working...
          X