Announcement

Collapse
No announcement yet.

S:Fiat veterandelar säljes!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S:Fiat veterandelar säljes!!!

    Tjena
    Har kommit över ett lager med Fiatdelar.Kolla gärna in annonsen på Fiat classic Club forum. Mvh Mats Telnr 0738231744

    http://www.fiatclassicclub.se/forums...ead.php?t=1698
    Last edited by alfamats; 6 November 2014, 17:06.
    Mats Nilsson

    Gud hörde min bön!!!! det står en Fiat Ritmo utanför!!!! (Ur Tv-serien Sally)

  • #2
    Hej!
    Intresserad av:
    hjullager fram+bak
    bromsbelägg fram+bak
    ...till 125 S.
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

    Comment


    • #3
      Visst! Ska plocka ihop det så får vi se vad du vill ge.
      Hade inte du en Argenta också?Har för mig jag såg 4 huvudbromscylindrar när jag var och rotade hos några snubbar som hade pallvis med bromsdelar.Jag gav 200:-st för cylindrarna till alfa 33.Kan det vara intressant om jag får loss en argentacylinder till det priset? / mats
      Mats Nilsson

      Gud hörde min bön!!!! det står en Fiat Ritmo utanför!!!! (Ur Tv-serien Sally)

      Comment


      • #4
        Två st!
        Well, den är ganska nyligen bytt (huvudcylindern) och inte var det så svårt att få hem varken den eller belägg på Mekonomen men visst, till ett bra pris går det väl alltid åt..?
        Last edited by per; 26 November 2012, 00:07.
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • #5
          Har du ny cylinder til argentan så skippar vi det.Det blir stamklättring i pallställ för att komma åt dom.Inte så sugen på det.

          Jag har plocka ihop grejorna och dom ligger i en liten kartong.Så det är bara att komma med ett bud då Du kan väl ta det genom meddelandefunktionen. / mats
          Mats Nilsson

          Gud hörde min bön!!!! det står en Fiat Ritmo utanför!!!! (Ur Tv-serien Sally)

          Comment


          • #6
            Har kvar det mesta. / Mats
            Mats Nilsson

            Gud hörde min bön!!!! det står en Fiat Ritmo utanför!!!! (Ur Tv-serien Sally)

            Comment

            Working...
            X