Announcement

Collapse
No announcement yet.

K: Fiat Coupe 20v Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • K: Fiat Coupe 20v Turbo

    Hallå!

    Har stalkat coupér under en längre tid och kan inte längre tänka mig någon annan bil.
    Var precis i startgropen att åka ner och köpa en Moon Grey Plus som gått 8000mil idag men tyvärr hade den hunnit bli bortlovad.

    Pengarna ligger bara och dammar, blocket är lätt övebelastat av mina sökningar men lik förbannat har jag ingen bil.
    Så jag provar göra en efterlysning bland er som kan.

    Söker en välutrustad 20v turbo i bra skick.
    Kan åka land och rike för rätt bil, men själv är jag från Dalarna.

    Föredrar original, men smakfullt modifierade bilar kan vara av intresse.
    Helst en plus eller LE. (är smått allergisk mot tygsäten.)

  • #2
    update: börjat spana på Nabils bil. Som jag helt har missat, väldigt trevlig på telefon.

    Comment


    • #3
      http://www.blocket.se/sodermanland/F....htm?ca=11&w=3

      Denna då?
      Har: Uno Turbo Mk1 -87 | Punto GT -95 | Panda -17
      Har haft: Doblo Cargo Corto SX 1.3 MJ -11 | Coupe 20VT Plus -00 | Abarth Punto EVO -11 | Stilo 1.8 Multiwagon -05 | 126 Berlina -76 | Coupe 20VT LE -99 | Punto GT -95 | Coupe 20VT -99 | Uno Turbo Mk2 -90 | Lancia Dedra Integrale -94 | Strada TD70 -00 | Tipo 2.0 16V Mk2 -94 | Uno Turbo Mk1 -88 | Panda 1000 CL -87

      Comment


      • #4
        Inget ont om Nabils bil men jag röstar på en Plus! Och välkommen.
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • #5
          Originally posted by winroth View Post
          update: börjat spana på Nabils bil. Som jag helt har missat, väldigt trevlig på telefon.
          Om du vill ha en fin bil så är Nabils bil ett bra alternativ, såg den själv i höstas. Den var helt nylackad + han har gjort oerhört mycket med bilen för att göra i ordning den. Han mekar med många av våra bilar här på forumet och det är en väldigt hygglig kille. Så skulle du få några problem på vägen så kommer han att vara behjälplig.

          Alx här på forumet har köpt sin bil av honom, kontakta gärna honom om du vill ha lite återkoppling.
          à la London designmarknad - www.alalondon.se

          Comment


          • #6
            Jo Nabils bil är fin. Det är så jädra långt bara.
            Jag är liksom tvungen att köpa grisen i säcken.

            Tycker det verkar vara en hyvens kille och utrustningen känns nästan helt rätt. (jag kommer börja pilla på detaljer oavsett bil.)
            Han ska till och med montera i en GTA koppling för att han inte litar på den original som sitter i.

            Ni får gärna kommentera de som ligger på blocket, eller hojta till om ni känner någon som är på g att sälja.
            Ankan här på forumet säljer även sin bil som är väldigt välutrustad för att vara en grundmodell.

            Jag ska försöka att ha lite is i magen så att man inte blir besviken. Vill ha en bil jag kan åka och njuta av ett par hundra mil innan hösten.
            Under vintern har jag gott om tid, för jag är medveten om att det blir en del skruva på sådana här bilar.

            Har även kollat lite på bilar i tyskland, men hittar inget exemplar som motiverar import (inom budget).

            Comment


            • #7
              Originally posted by winroth View Post
              Hallå!

              Har stalkat coupér under en längre tid och kan inte längre tänka mig någon annan bil.
              Var precis i startgropen att åka ner och köpa en Moon Grey Plus som gått 8000mil idag men tyvärr hade den hunnit bli bortlovad.

              Pengarna ligger bara och dammar, blocket är lätt övebelastat av mina sökningar men lik förbannat har jag ingen bil.
              Så jag provar göra en efterlysning bland er som kan.

              Söker en välutrustad 20v turbo i bra skick.
              Kan åka land och rike för rätt bil, men själv är jag från Dalarna.

              Föredrar original, men smakfullt modifierade bilar kan vara av intresse.
              Helst en plus eller LE. (är smått allergisk mot tygsäten.)
              Sorry Bättre lycka nästa gång
              //Nybliven Coupe + ägare

              Comment


              • #8
                Originally posted by AlfaAlfa View Post
                Sorry Bättre lycka nästa gång
                //Nybliven Coupe + ägare
                Jag är glad för din skull.
                Hör av dig om du får för dig att sälja i framtiden.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by winroth View Post
                  Jag är glad för din skull.
                  Hör av dig om du får för dig att sälja i framtiden.
                  Lol..... Egentligen ville jag ha en röd. Nu råkade det vara så att den röda LEn dök upp precis när jag bestämt mig. Jag vågade inte tacka nej till den här, men i en perfekt värd så hade jag velat titta på den röda innan jag bestämt mig.

                  Comment


                  • #10
                    Ska åka ner och kolla på Nabils bil så snart som möjligt. Börjar falla rätt hårt för den röda.
                    Och så är Nabil en så hygglig kille så det skulle kännas bra att ta hand om bilen han lagt ner så mycket tid på.

                    Comment


                    • #11
                      Återkom med hur det går!
                      à la London designmarknad - www.alalondon.se

                      Comment


                      • #12
                        Ja vet inte vad jag ska säga. Skulle åka och hämta Nabils bil imorgon.
                        Allt avtalat om pris osv på telefon, jag gav dessutom mer än begärt pga goodwill.

                        Fick precis ett sms att han sålt bilen och nu svarar han ej på tele.
                        Last edited by winroth; 22 June 2013, 20:11.

                        Comment


                        • #13
                          Lider med dig, kämpa på. Nu finns ju en RIKTIGT fin svart LE till salu i Gbg.
                          Argenta 120ie -85
                          Alfa 75 3.0V6 -90
                          BMW Z4M Coupe -06
                          BMW 118dM -10
                          Coupe 20VT -98 RIP
                          125 Special -72 RIP

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by per View Post
                            Lider med dig, kämpa på. Nu finns ju en RIKTIGT fin svart LE till salu i Gbg.
                            Tack Per!

                            Var nog lika bra att det blev så här.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by winroth View Post
                              Ja vet inte vad jag ska säga. Skulle åka och hämta Nabils bil imorgon.
                              Allt avtalat om pris osv på telefon, jag gav dessutom mer än begärt pga goodwill.

                              Fick precis ett sms att han sålt bilen och nu svarar han ej på tele.
                              Usch, gud vad tråkigt. Håller med, väldigt dålig stil.
                              à la London designmarknad - www.alalondon.se

                              Comment

                              Working...
                              X