Announcement

Collapse
No announcement yet.

Delar till en Fiat 600 köpes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Delar till en Fiat 600 köpes

    Tjena,

    Någon som har en frontpanel till en Fiat 600, 60-talare?
    Click image for larger version

Name:	panel.JPG
Views:	1
Size:	78.6 KB
ID:	258928
    Har du andra saker över till en 600a? droppa ett mail eller PM.

    Mvh Doggeli
    Last edited by doggeli; 2 January 2015, 21:52.

  • #2
    Jag tror inte att det är vad du söker, men jag har en front som jag tror är 500 eller 600 https://app.box.com/s/5dmmkcmna1occ0nma1x6

    Comment


    • #3
      Det där är en front till 850 berlina/special. Kanske jag är intresserad av ... får kolla bil och lager..!
      captainmorgan

      Comment


      • #4
        Ok. Tack för infon.
        Du kan hör av dig på 0705781882 eller ollsva@hotmail.com om det blir aktuellt

        Comment


        • #5
          Kort fråga till er som har haft Fiat ett tag.
          Varifrån brukar ni beställa grejer till "din" Fiat 600?
          Beställer ni inom Sverige eller blir det delar utifrån Europa?
          Letar efter Abarth skärmar bak och en front. Det är lätt att bara googla fram och beställa men vet ju inte passform & kvalite så jag tar gärna imot tips.
          Vem har bra grejer?

          Comment


          • #6
            I Sverige vet jag bara om Nordèns som handlar med Fiatdelar. Inte billigast och snabbast. På fiatclassicclub.se hittar du massor av länkar till handlare över i stort hela världen. Ligger under fliken forum / Utländska länkar.
            Jag har ingen 600 men har handlat från wum autoteile.de , schiminsky.de , autoricambilamolinara.it och från dessa firmor har du grejorna på 6 arbetsdagar ungefär.
            captainmorgan

            Comment


            • #7
              Sen ska man inte underskatta en sökesannons i tex tidningen Classic motor om man inte har för brådis.Plättlätt att lägga in en annons över nätet.Men det kan dröja några veckor innan den publiceras i tidningen.Abarthsaker kanske inte är så lätt att få tag i sverigen iofs,så mitt tips gäller väl mer för vanliga gamla bilar. / mats
              Last edited by alfamats; 11 January 2015, 09:28.
              Mats Nilsson

              Gud hörde min bön!!!! det står en Fiat Ritmo utanför!!!! (Ur Tv-serien Sally)

              Comment

              Working...
              X