Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fälgar- orginal coupé el dyl.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fälgar- orginal coupé el dyl.

    Letar efter fälgar till min nya brukskärra, en alfa 155. Har sett dem med orginal coupé fälgar och det är ganska snyggt. Så om det är någon som har en omgång över som bara ligger och skräpar hör av er. Även intresserad av andra 15-17" fälgar till rätt pris, men bör vara ganska smala med hyffsat högt ET (orginal är 49 på 155:an).

    Har en omgång 15" med nästan nya däck (205/50) som jag kan tänka mig att byta bort då de blev för breda för 155:an. Mer info och bilder vid intresse.

    Maila: tobias.emilsson@spray.se

  • #2
    Har ett par orginal fälgar till coupen med vintersulor på dock, Dem är som nya och knappt använda.

    Maila mig weidemar.peter@spray.se

    Comment


    • #3
      Du har mail...

      Comment


      • #4
        Cyber6- vore kalasbra om du kunde svara på mailet... Är mycket intresserad!

        Ingen annan som har Coupé fälgar som kunde komma till bättre nytta än ligga och vänta i något garage?

        Comment


        • #5
          Originally posted by tobben
          Cyber6- vore kalasbra om du kunde svara på mailet... Är mycket intresserad!

          Ingen annan som har Coupé fälgar som kunde komma till bättre nytta än ligga och vänta i något garage?
          Jag har. Men det sitter nästan nya vinterdäck på dom. Vad är du villiga att betala för 4st fälgar då ??

          andreas_johansson81@hotmail.com

          /ante

          Comment


          • #6
            KingDingeLing- Då har du också mail....

            Comment

            Working...
            X