Announcement

Collapse
No announcement yet.

Till Dr_Bass

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Till Dr_Bass

    Jag kollade med skroten och bilen var tyvärr pressad,så ingen framfanger finns kvar.
    Synd, det satt även en Bur/racestörtbåge i den, som jag inte orkade plocka ur då.
    Åpent luftfilter låterbra, vad hade du för hi fi grejor? Jag behöver ett slutsteg till min baslåda.
    Jag kan även lägga till pengar om det behövs.
    Hittade även sido kjolarna till Hörman skärmbreddarna idag.

  • #2
    Hmm slutsteg har jag inte nu. Har en cd spillar, center høgtalar.

    Kunne nio tagit et bilde av greijorna?

    snakkas

    mvh

    Comment


    • #3
      Jag jobbar skift och min kompis i mcklubben som har digital kameran och jag går förbi varandra.
      I helgen skall jag försöka fixa bilder på prylarna.
      Men det är inte så mkt att se.
      Aluminiumtanken till vatteninsprutet är figursvetsad till en Uno 86-89 och halvhjärtat polerat. C.a10 liter, Det sitter dubbla pumpar monterat i den om du även vill kyla IC:n?

      Skärmbreddarna och sidokjolarna har suttit monterat på en bil så det finns epoxy rester kvar som måste slipas bort.
      Inga stora sprickor, bara i gelcoat och lack.
      Du behöver kanske fixa en del men jag byter mot filtret om du fixar frakten. tT

      Comment


      • #4
        Det hørtes bra ut, jag bor i Norge, men har familie i Ärjang, hvis ni kunne hørt hvor mye frakten er dit for alle greijorna, kunna jag ha satt inn pengar på eran konto och sendt konfiltret til er.

        Comment


        • #5
          Har ni fått redo på typ frakprisar enda?

          Comment


          • #6
            Jag har inte hunnit kolla priser.
            Grejorna är inte tunga men sidotrösklarna långa, det kan dra upp fraktpriser. Vet du ingen Svensk som jobbar i Norge på veckorna?
            Jag säljer inte grejona till någon annan om du vill ha dem.
            För mig är det ingen jättebrådska och du kanske känner någon som skall till Stockholm i sommar? tT

            Comment


            • #7
              Jag kan sakert ta en tur til stockholm, men jag skal høra lite rundt okej? Jag skal ha dom det er sakert

              Comment


              • #8
                pm finns :-)

                Comment


                • #9
                  Joa, jag skal begynna och bruka den :P

                  Comment


                  • #10
                    Jag skall åxo börja använda mig mer av "pm". Någon/ni kan plocka bort mitt tjatande om det går??tT

                    Comment

                    Working...
                    X