Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tempra -91 2.0i.e

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tempra -91 2.0i.e

    Ska sälja min Tempra då som jag var rätt nöjd med. Har hittat ett klipp (säger inte vilket märke) så jag måste bli av med Tempran.

    Ny servad (har endast använt helsyntetisk olja), bytt alla remmar. Taklucka, elhissar, elspeglar.
    Har kört bilen till och från jobbet, drar ca 0,8.
    Bromsar fram måste bytas. Har försökt hitta en rep handbok, utan framgång, för att göra det själv. Skattad till Dec -04. Besiktning... Slutsiffran är en 7:a så det är snart dax. Men det är inget som oroar mig då jag vet att den går igenom.
    Har haft vissa elfel på bilen som jag har åtgärdat.
    Det som gjorde att jag köpte denna bil var att den endast hade gått 12200mil. Motorn är som ny kan man säga.
    Mitt pris är 17000:-. Eller ge ett bud får vi se.
    Bilen finns i norra Sthlm.

    Mvh
    FuzzyG
    Last edited by FuzzyG; 23 May 2004, 15:24.
    aaa hej fan...

  • #2
    Bromsarna e bytta nu.
    Verkar som ingen behöver en bruksbil.
    aaa hej fan...

    Comment


    • #3
      Såld!
      aaa hej fan...

      Comment


      • #4
        vad har du skaffat för bil nu?
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #5
          Hej.

          Jag har skaffat mig en Mitsubishi Galant V6-24.
          Tänkte köpa en med mindre motor först, typ GDI modellen. Men då jag har varit taxi åkare så hörde jag mig för hur GDI motorn var och tro det eller ej men det är standard att den sotar igen och går ryckigt!!! Därför köpte jag den stora motorn , V6an.
          Då kan man fråga sig, varför just Galant?
          Jag har alltid tyckt att den modellen ser såååååå SEXIG ut.
          Då menar jag sedan modellen självklart.

          Haft bilen i 2 veckor nu. Har hunnit åka till Göteborg tur o retur förra helgen. Den drog 0,77. Trodde faktist den skulle ligga runt 0,9 som lägst. Jag körde inte snällt. Åkte på 2 st fortkörningsböter a 1000 skr.
          Så gissa om jag är nöjd.

          Nu lär man väl bli utsparkad härifrån...
          Men innan jag åker på den kängan vill jag tacka de killar o tjejer som hjälpte till med att lösa dom problem jag hade.

          Önskar er alla en UNDERBAR sommar!
          Last edited by FuzzyG; 11 June 2004, 17:32.
          aaa hej fan...

          Comment


          • #6
            Så här ser den ut.
            Attached Files
            aaa hej fan...

            Comment


            • #7
              Gratulerar till nya bilen! Tycker oxå om galants front så mycket! Du tittar väl in på SFK då o då?

              Trevlig sommar!
              Kör tyskt, drömmer om italienskt

              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

              Comment

              Working...
              X