Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fiat Petra!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiat Petra!

    Tjena!
    Sitter just nu pa ett cafe' i Patong, thailand. Alltid trevligt att lasa om snokaos i Sverige da... men det kanske bara ar som aftonbladet skriver.

    For at ha nagon koppling till bilar sa sag jag reklam for nya Fiat Petra med Dieselmotor. Tror knappast den saljs i narheten av europa, den var inte sarskilt snygg, aven om inrdeningen var european'style enligt reklamen.

    Annars ar det mest toyota, isuzu och daihatchu hur det nu stavas som rullar har. Sag en punto iaf och et fatal volvo 740 och 940.

    Jaja, ha det bra alla!

  • #2
    finns inga a a o där åsså ere för varmt :-)
    Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
    S/y Mascot
    S/y Rebell
    20vT
    Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
    Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

    Comment


    • #3
      Re: Fiat Petra!

      Originally posted by Ronnie
      Tjena!
      Sitter just nu pa ett cafe' i Patong, thailand.


      Du missar nåt!
      Vi har ju snökaos :')
      Fiat uno 355hk på 1.3 liter
      X1/9
      www.kallebacksmotor.se

      Comment


      • #4
        Quote:
        Du missar nåt!
        Vi har ju snökaos :')


        ...och min handbromsvajjer fryser fast så det går ändå bara rakt fram ;-)
        Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

        Comment

        Working...
        X