Announcement

Collapse
No announcement yet.

har fått jobb!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • har fått jobb!!!

    Efter allt för lång arbetslöshet har jag äntligen fått jobb! (som produktionstekniker)

    Jag kommer veckopendla ca 20 mil så ska nog byta ut Unon mot något mer modernt. (Punto/nya panda?) Men den får hänga med till sommaren så jag hinner bygga upp lite kapital.

    Men är så jävla glad nu!

  • #2
    Härligt! Får lov att gratulera!

    Alltid skönt med lite $$$ samt nått att göra
    Föredetta Coupé ägare -
    http://coupe.sketfull.com + http://www.danielhilding.se

    Comment


    • #3
      Får väl gratulera jag med!

      Själv håller ja på å söker Helg jobb så att man kan spendera lite på tipon kanske.. lr nått ...
      Fiat tipo 1,6i Såld

      Mégane Sport Coupé -96

      Comment


      • #5
        Grattis, vet hur det känns, och det är f..n inte lätt att få jobb idag, fast man har bra betyg / utbildning...
        Fiat Punto GT - Turbo for fun

        Comment


        • #6
          Originally posted by Freddan_BA
          Grattis, vet hur det känns, och det är f..n inte lätt att få jobb idag, fast man har bra betyg / utbildning...
          Får oxå grattulera svårt att få jobb idag!

          Freddan> Vet folk med högskoleutbildningar, ingenjörer mm som går utan jobb... de jobbar på nån lager lr kör taxi! Ingen frågar efter betygen idag gäller alla mina polare + mig själv det är kontakter som gäller och vad man har jobbat med förut! Inte för att jag inte har diplom från mina utbildningar men ingen vill se de...
          Kör tyskt, drömmer om italienskt

          Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

          Comment


          • #7
            Precis, är civilingenjör från Chalmers med bra betyg, men har jobbat i hemtjänsten över ett år efter examen. Vill inte ens räkna hur många jobb jag sökt.

            Det är sjukt svårt för akademiker att få jobb idag, det gäller inte bara invandrare som media gärna vinklar det.

            Hursomhelst, jäkligt skönt och snart ser ni mig på jakt efter ny bil. Även om jag inte är den som impulsköper sådana saker =)

            Comment

            Working...
            X