Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hämta slutsteg!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hämta slutsteg!!

    Kommer att hämta ett NAD 2400 i den stora huvudstaden! Gröndal om någon är där? Vore roligt att träffas!
    Attached Files
    Nissan 350Z -04 (Sommar bil) Inte på!
    Coupé 20VT -99 LE Nr:1501 (Tillbaka som aldrig förr!) Äntligen PÅ verkstad! Till salu.
    Polo -96 (Vinterbil) Inte på! Ska besiktas.
    Folka Vento VR6 -93 såld!
    Capri 3.0 T -73 Saknad sedan länge!!

  • #2
    Coupe ägare bor på Gröndal, jag bor i krokarna... Om du ska hämta imorgon (tisdag) och vädret tillåter så kan man ta sig till Brostugan (som också ligger i krokarna).
    Kör tyskt, drömmer om italienskt

    Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

    Comment


    • #3
      Re: Hämta slutsteg!!

      Originally posted by Erajack
      Kommer att hämta ett NAD 2400 i den stora huvudstaden! Gröndal om någon är där? Vore roligt att träffas!
      Jag bor där
      Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
      S/y Mascot
      S/y Rebell
      20vT
      Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
      Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

      Comment


      • #4
        Onsdag!

        Blev onsdag EM. Det är på Grenljusbacken jag ska hämta det. Vore festligt om jag varit där idag!
        Finns det något ställe i närheten som det går bra för oss att träffas på?
        Nissan 350Z -04 (Sommar bil) Inte på!
        Coupé 20VT -99 LE Nr:1501 (Tillbaka som aldrig förr!) Äntligen PÅ verkstad! Till salu.
        Polo -96 (Vinterbil) Inte på! Ska besiktas.
        Folka Vento VR6 -93 såld!
        Capri 3.0 T -73 Saknad sedan länge!!

        Comment


        • #5
          Fixat!

          Var och hämtade slutsteget idag. Såg flera fiat's men tyvär inga coupéer!
          Vill tacka Anders för att han hjälpte till. Bubba slutsteg och köra.
          Får höra mer när jag kopplat in steget.
          Nissan 350Z -04 (Sommar bil) Inte på!
          Coupé 20VT -99 LE Nr:1501 (Tillbaka som aldrig förr!) Äntligen PÅ verkstad! Till salu.
          Polo -96 (Vinterbil) Inte på! Ska besiktas.
          Folka Vento VR6 -93 såld!
          Capri 3.0 T -73 Saknad sedan länge!!

          Comment

          Working...
          X