Announcement

Collapse
No announcement yet.

lambdakontaktstycke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lambdakontaktstycke

    Har någon en kontaktstycke från en trasig lambdasond med 4 trådar skulle jag vara tacksam.

    Sitter på bla Coupen, Alfa TS 16v.

    (har en extra sond som kontakten är avklippt på)

    Ser ut så här http://www.lambdapower.co.uk/images/connectors/40.gif
    Last edited by tempra33; 3 April 2011, 18:00.

  • #2
    Hur fort behöver du den? Är nästan 100% säker på att jag har en nere i garaget, men jag har inte vägarna förbi där förrän på lördag igen.

    Panda 169

    Comment


    • #3
      Jag kan vänta tills du har tittat, tack på förhand.

      Comment


      • #4
        Jodå, jag hade en Bosch sond i garaget från min tidigare Coupe.

        Skickar du över en adress så lägger jag den på lådan imorgon.

        Panda 169

        Comment


        • #5
          Varför inte köpa en kontakt på Meca. Det är vanliga fordonskontakter och kostar inte så många kronor.
          Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

          Comment


          • #6
            Originally posted by TurboB
            Varför inte köpa en kontakt på Meca. Det är vanliga fordonskontakter och kostar inte så många kronor.
            Hittar inte den på meca webbsida. Du vet
            att den 4-poliga kontakten finns där?

            Mvh/TJ

            Comment


            • #7
              Jag vet inte var dom lyckats gömma undan det på hemsidan. Dom har kontakterna i alla fall. Jag var där i höstas (då gick det fortfarande att hitta efter en del letande på hemsidan) och köpte exakt samma kontakttyp men i mitt fall med 3 stift till oljetrycksgivaren.
              Coupe 20VT -96 gröna glassätarbilen snart till salu, Ritmo 105TC finbil, Marea 20v bruksbil, Uno Turbo -88 rejsbil, Coupe 16VT -94 röd trackday cruiser, Lanca Delta Integrale -91, Coupe 20VT -97 multifärgad clownbil, Uno Turbo -89 bliviande originalbil, X1/9 -79 projekt, 3 Alfa 155 Q4, Lanica Flavia Coupe -63.

              Comment

              Working...
              X