Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fiat 126 motorupphägning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fiat 126 motorupphägning

    Hej!

    Sitter en 1000cc abarth motor i min fiat 126 nu som jag vill byta till en original motor, då jag ska renovera till originalbil. Men uppsägningarna är annorlunda har jag sett, iallafall de främre. Här är min bild på min motor



    Så ser min främre motor upphängning ut

    Och så såg jag 126:an original upphängning och den ser ut som om där sitter en låda?? Kan jag få tag på en sån komplett upphängning? Eller har min upphängning modifierats så mycket att de inte går att sätta in en original motor?
    Tacksam för alla svar

    Original främre motor upphängning


  • #2
    Hej
    Jag har en bra begangnad bakstamm som du kan få köpa.

    Ciao
    Paul

    Comment


    • #3
      Du får nog byta som Paul säger.
      Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
      S/y Mascot
      S/y Rebell
      20vT
      Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
      Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

      Comment


      • #4
        Originally posted by pazzo View Post
        Du får nog byta som Paul säger.
        Men det ser ut som om dom har kapat bort plåt från min bil?

        Comment


        • #5
          Originally posted by Lillen97 View Post
          Men det ser ut som om dom har kapat bort plåt från min bil?
          Jo den motorn som sitter i är ju längre och får inte plats normalt.
          Gtec1 || OROBICA || Bilstein b6 x 4 || SPARCO || H&R || zender || Goodrige || ƒerodo || NGK iridium
          S/y Mascot
          S/y Rebell
          20vT
          Fiat 600 -64 ,, Punto Grande 1.3 mjt dualogic 6 speed ,, Punto ELX 16v CVT, ABS - 01 (såld) ,, Punto 1,2 - 00 (i himmlen)
          Stilo 1,8 MW -04 (såld) ,, Cinquecento 899cc -94 RIP krockade med ett Rått-djur

          Comment

          Working...
          X