Announcement

Collapse
No announcement yet.

Omlackning?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Omlackning?

    Är det ngn som lackat om sin bil i en helt annan färg och hur blev det i såna fall?

  • #2
    hmm...,

    Säkert nån som lackat om bilen i helt annan färg...,Men kan tänka mej att det blir lite fult..med inredningen som är färgad enligt bilen, om man nu inte har en svart bil!....,eller vad vet jag!


    Smaken e ju som baken...,
    -Coupe 16vt -95-
    -Punto 60 -06-
    -Alfa 156 JTS -04-

    Comment


    • #3
      och det lär ju bli dyrt som fan... Man måste ju lacka alla invändiga detaljer som motorhuv, motorrum, innanför dörra osv... dyyyyrt om man vill ha det bra.... Är nog billigare att byta bil tror jag om man inte är nöjd med färgen. Röööööd är fin som fan... ;-)
      På sommaren rattas det åter en härlig liten Fiat! :-) Barchettan den lilla oranga pärlan:
      http://www.garaget.org/?car=63213

      Comment


      • #4
        man kanske kan få de billigare gjort bakom skatteverkets rygg bara man hittar "rätt" person!
        Kör tyskt, drömmer om italienskt

        Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

        Comment


        • #5
          Har man en svart bil så ser det inte lika dumt ut som om du tex har en röd bil som du vill lacka grön tex.
          Men bara man hittar rätt person eller känner någon som känner någon som känner en lackerare så borde det inte bli för dyrt. Jag har fått ett prisförslag på huv och front på 15oo:- Inte så farligt..
          Coupé 16VT +

          Comment

          Working...
          X