Announcement

Collapse
No announcement yet.

Har ett tomy hjärta!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Det är Autokompaniet som har köpt den, har ringt dom nyss men det var ingen som svarade... Ska ringa i morgon igen...
    Dum som jag var så lät jag honom ta hand om pappret för han skulle skriva den på sin syrra eller vad han nu sa... DUMT gjort.

    Men som sagt ska ringa och konfrontera honom i morgon!
    Coupé 16VT +

    Comment


    • #17
      Har du fått nått kvitto på att han köpte bilen?

      Annars tar du tillbaka bilen och behåller pengarna ))
      Kör tyskt, drömmer om italienskt

      Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

      Comment


      • #18
        Precis vad jag har funderat på med. Jag har ju fått pengarna, men vi skrev inget kvitto.

        Ska ringa och kolla med dom i morgon tänkte jag.

        Sen om det uppstår något problem så beställer jag ett nytt reg bevis.

        Alt 1.
        Sen så ringer jag polisen å säger att bilen är stulen och att jag vet var den är... viiiips så står hon här hemma igen =)

        Alt 2.
        Ringer och ställer av den..

        Alt 3.
        Ringer och avreggar henne så kostar det 10 000:- att regga på henne igen...
        Coupé 16VT +

        Comment


        • #19
          oj oj illa, affärer med dom *harklar sig*
          Vart tog min nacken vägen!?

          Comment


          • #20
            Hmmm... kan det inte bli problem om den felparkeras, t.ex? Är väl ägaren som åker på böterna? Hoppas att de bara glömt skicka in pappren, så att du inte får massa bekymmer nu.
            Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

            Comment


            • #21
              hmm tror jag blir utan Italienare efter denna helg som kommer... Känns lite märkligt men tror att det blir ett byte av. Ska byta land och märke helt, till en Jaguar... Får se om det blir så men det mesta talar för det. Kluvna känslor hurra för en bil som jag gått och sneglat på bra länge men samtidigt blää att min ultra coola coh snygga coupe icke ska vara min längre.

              Ja, ja vi kör så det ryker så får vi se...
              På sommaren rattas det åter en härlig liten Fiat! :-) Barchettan den lilla oranga pärlan:
              http://www.garaget.org/?car=63213

              Comment


              • #22
                Jag som har så svårt för engelska bilar... du byter ner dig ! Vad bilir det för jagga är bara nyfiken
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment


                • #23
                  Köper du en Jagga får du ha en till i garaget brukar man säga. Äldre Jaguarer har en benägenhet att trivas i en verkstad.

                  Jag är (tyvärr) också nyfiken på vad du ska byta med..
                  Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
                  Min projekttråd - 19T
                  Min Youtube kanal
                  >>>HK listan - missa inte den!!<<<
                  Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

                  Comment


                  • #24
                    Ja nu var det gjort. Har aldrig varit så tungt att lämna en bil i inbyte som när jag lämnade "Bettan" hos bilhandlaren idag. Men har haft bilen i 3 år nu och dags för ett byte. Ska åka stort och bekämt men med bra fart ett tag. Det blir en Jaguar XJR med en 4 liters kompressormatat 6:a under huven. Det får duga.... ;-)
                    http://sfk.ibk.se/depa/showfile.php?...7&type=picture

                    Men jag kommer att återkomma till det Italienska bilarna om ett eller annat år var så säkra. Har under 9 av mina 11 körkortsår haft Italienska bilar så... ;-)

                    Väl mött friends! Och "Bettan" jag är ledsen hoppas du får en bra ägare nu... ;-(
                    På sommaren rattas det åter en härlig liten Fiat! :-) Barchettan den lilla oranga pärlan:
                    http://www.garaget.org/?car=63213

                    Comment


                    • #25
                      Jag blev lite nyfiken å gick ut på nätet. Är det din som finns ute nu på bytbil.com? Den ser fin ut. Fast de skriver inget i annonsen om Novitec chippet. Tog du ut det innan försäljning?
                      Du får ha det bra med din nya Jagga. Trycker väl på rätt bra med den med hehe


                      Fasen jag hade velat ha dina 17 tummare....vart köpte du dem och vad heter modellen?
                      Last edited by Freddan72; 22 May 2005, 11:31.
                      Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
                      Min projekttråd - 19T
                      Min Youtube kanal
                      >>>HK listan - missa inte den!!<<<
                      Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

                      Comment

                      Working...
                      X