Announcement

Collapse
No announcement yet.

Några Coupeer i Sthlm man kan titta på innan köp?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Några Coupeer i Sthlm man kan titta på innan köp?

    Hej! blev precis medlem här på sidan. Lutar mot att jag köper en 16 v turbo i april och undrar därför om nån av er har en sån och bor i sthlm? Skulle vara riktigt schysst och uppskattat om jag kunde möta er i sthlmsområdet nån helg för att bara titta på bilen!

    Hör av er isf!
    mvh
    Bembli
    Hoppas man hittar en fin 16vt

  • #2
    Jag bor i Sthlm och min 16vt är till salu
    http://www.blocket.se/vi/7273936.htm?ca=11_s
    Går ej att provköras nu dock (därför den inte är såld typ) Sitter sommarsulor på och min uppfart kmr man aldrig upp för med sommardäck Men den står i garaget och är vacker. Förhoppningsvis ska den ut om ett par veckor dock

    MVH//PP
    Porsche 996 C2 -00
    Volvo V60 D3 -12

    Comment


    • #3
      aa har sett den på blocket, väldigt fin! Var i sthlm bor du då? kanske man kan ta en titt förbi? Själv bor jag i Haninge.

      mvh
      Bembli
      Hoppas man hittar en fin 16vt

      Comment


      • #4
        Tjena !
        Det kan du absolut göra. Bor i Järfälla (Skälby) Finns på nr: 0737387457 ifall du är intresserad.


        MVH//PP
        Porsche 996 C2 -00
        Volvo V60 D3 -12

        Comment


        • #5
          Är det många som e intresserade av din bil? eller tror du du har den kvar ett par veckor till? är nämligen så att jag muckar den 13 april och köper en 16v direkt.

          Ha de!
          Bembli
          Hoppas man hittar en fin 16vt

          Comment


          • #6
            Skulle tro att den finns kvar iaf ett par veckor till ! Eftersom ingen kan provköra den förens vägarna är mer snöfria


            MVH//PP
            Porsche 996 C2 -00
            Volvo V60 D3 -12

            Comment

            Working...
            X