Mina planer på den gula 16VT -94 som jag ville ha gick inte igenom pga div. orsaker...
Nu har jag istället chansen att få en 20V -98. Alltså modellen utan turbo. Inget fartmonster direkt men nu tänka jag bara kolla lite med er kunniga medlemmar om för/nackdelar med just 20V. Just denna är i färgen ljuslila-aktig? vet inte hur jag ska förklara den riktigt. Den har fräsh svart läderinredning och har gått ca 10000 mil nu.
Det som är trasigt på den är endast lite lättare plåtarbete (redan på G att fixas) och en ny frontspoiler.
Hur mycket pulver kan man tjäna på att göra dom enkla modifieringarna som chip, avgas + downpipe o.s.v. Inga direkta motoringrepp alltså på en icke turbomotor?
Vilka firmor i sthlms området kan man vända sig till när det gäller dessa saker samt vilka prisnivåer kan dessa uppgraderingar landa på?
Nu har jag istället chansen att få en 20V -98. Alltså modellen utan turbo. Inget fartmonster direkt men nu tänka jag bara kolla lite med er kunniga medlemmar om för/nackdelar med just 20V. Just denna är i färgen ljuslila-aktig? vet inte hur jag ska förklara den riktigt. Den har fräsh svart läderinredning och har gått ca 10000 mil nu.
Det som är trasigt på den är endast lite lättare plåtarbete (redan på G att fixas) och en ny frontspoiler.
Hur mycket pulver kan man tjäna på att göra dom enkla modifieringarna som chip, avgas + downpipe o.s.v. Inga direkta motoringrepp alltså på en icke turbomotor?
Vilka firmor i sthlms området kan man vända sig till när det gäller dessa saker samt vilka prisnivåer kan dessa uppgraderingar landa på?
Comment