Announcement

Collapse
No announcement yet.

Brembo-texten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by RayZor_187
    Frågan är hur varma oken blir... vinylen och klistret tål nog ingen vidare hög temp.

    EDIT: ?? var tog Linus "post" vägen...
    Jag raderade den eftersom att jag såg att svaret på frågan reda fanns högre upp i tråden

    Men en vanlig dekal funkar ju faktiskt även fast man tänker måla om man först målar hela oket vitt. Sen sätter man dit dekalen och målar rött. Sen tar man bort dekalen med värmepistol och vips så är det klart.

    Comment


    • #17
      Ska kolla upp om priset stiger mycket om man beställer fler, om inte, så kan jag fixa ett par extra. Fick även svar ifrån dekaltrim nu, enligt han som jag pratade med i telefon idag så kunde dom inte fixa någon mall, men på mitt mail så svarar dom att det fungerar:/
      Fiat Coupé 20v turbo -98

      Comment


      • #18
        Sådär, nu är dom klara. Det blev en folie med Brembo-logotypen urstansad, över den så ligger en täckfilm som håller ihop allt. Detta ska bara vara att klistra på oket och sen börja måla.

        Jag beställde fyra stycken, med andra ord så räcker det till fyra bromsok. Så "per" om du behöver två stycken så är det bara att höra av dig.

        För övrigt så fick jag hem mina vita blinkersglas idag, blev mycket läckert!
        Fiat Coupé 20v turbo -98

        Comment

        Working...
        X