Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny motorhuv?????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Callep, du har PM snart
    Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

    Comment


    • #17
      Chansade på en piratdel trots allt, fanns 2 olika typer. En billig och en "Q"-märkt som skickas till england 1gång/år för kontroll av alla mått osv, så tänkte att den borde ju inte vara helt fel. Men nog är det mer rum på högersida än vänster sida, och dessutom är övre högra hörnet lite lägre än vänster, samt mitt på höger sida är det lite högre..... vänster sida fram verkar också lite kortare än höger, eller också är bilen/lyktorna sneda. Säger som pappa, det får väl vara som det är när det inte blev som det skulle.... *suck* Får väl försöka fixa och lacka originalhuven själv och se hur det blir. Tummen mitt i handen, jo tjena, snarare mitt i huvudet när man ber om råd, alla är överens utom jag och gör tvärtom i alla fall....

      Ligger också små dammkorn i lacken, inga problem att polera ner så syns det inte enl. lackeraren. Funderar lite på om lacken är så tjock att man bara kan polera ner där? Någon som vet? Fast de kanske tänkte lägga på mer klarlack över också, det vet jag inte.
      Låter också som grus i bagageluckan, det är en hel del små svarta stenar som kommer ut, ser ut som svarta gruskorn alt. glas. Vad sjutton är det? Verkar komma inifrån bagaluckan av någon anledning. Bakat ruskigt varmt så det är rostskydd som torkat ut, kristalliserat och släppt? Väldigt lustigt är det i alla fall.
      Eftersom det sägs att pengar skall rulla har jag gjort det enda riktiga och lagt alla mina i bilen.

      Comment

      Working...
      X