Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nya Teknikens Värld

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nya Teknikens Värld

    Ute nu, innehåller en special om generalagenten Olle Olsson, test av Fiat 500 mot kusinen Ford Ka och Citroen C1. Dessutom begagnat om Panda - väldigt positiv! Kors i taket..
    Argenta 120ie -85
    Alfa 75 3.0V6 -90
    BMW Z4M Coupe -06
    BMW 118dM -10
    Coupe 20VT -98 RIP
    125 Special -72 RIP

  • #2
    Låter mycket konstigt..! Måste va tryckfel om inte 500:an kommer sist i det testet! Såg för någon vecka sedan Teknikens Värld på tv.Sikket skitprogram!! Stank Trafikmagasin från -88 så det vissla om det. Den där chefredaktören, Daniel heter han väl, som ledde programet är ju allt annat än bra i tv. Det känns som den rika pappsen köpt honom ett jobb först i tidningen och nu ska han bli TV-stjärna! Bah!! Tacka vet jag galningarna på Top Gear , humor på riktigt. Härom kvällen kräkte programaledaren galla över Subaru Impreza och var lyrisk över Mitsubishin som var SÅÅÅ mycket snabbare ..och så var subban snabbare runt banan..! Var finns humorn i Teknikens Värld numera....??? Att jag inte läser blaskan längre har ni nog fattat ..!

    Comment


    • #3
      Jajamän, 500 kom sist.. Men enbart för att den är så dyr. Alla älskade den tydligen..
      Argenta 120ie -85
      Alfa 75 3.0V6 -90
      BMW Z4M Coupe -06
      BMW 118dM -10
      Coupe 20VT -98 RIP
      125 Special -72 RIP

      Comment


      • #4
        Originally posted by captain
        Låter mycket konstigt..! Måste va tryckfel om inte 500:an kommer sist i det testet! Såg för någon vecka sedan Teknikens Värld på tv.Sikket skitprogram!! Stank Trafikmagasin från -88 så det vissla om det. Den där chefredaktören, Daniel heter han väl, som ledde programet är ju allt annat än bra i tv. Det känns som den rika pappsen köpt honom ett jobb först i tidningen och nu ska han bli TV-stjärna! Bah!! Tacka vet jag galningarna på Top Gear , humor på riktigt. Härom kvällen kräkte programaledaren galla över Subaru Impreza och var lyrisk över Mitsubishin som var SÅÅÅ mycket snabbare ..och så var subban snabbare runt banan..! Var finns humorn i Teknikens Värld numera....??? Att jag inte läser blaskan längre har ni nog fattat ..!
        låter kanske lite bitter? hehehe skämtar lite!
        Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

        Mina Bilar.. Past & Present!

        Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
        Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

        Comment


        • #5
          Jo visst var de väl rätt så positiva och som sagt intervjun med OO var väl rätt ok.. Synd bara att man inte ser några nya Fiat bilar, trots att de ökat.

          Däremot fick ju Fiat skit i senaste Automobil, nämligen i deras a-test som de förövrigt måste ha en "testingenjör" till för att klara av att ratta runt en bana... Fiat såklart benäms två gånger då "botten" och "bottenskrapet" skall presenteras. "av punto hade vi nog inte väntat oss mer" Tydligen den tråkigaste småbilen på marknaden att köra?

          /
          H

          Comment


          • #6
            Originally posted by Fiat Abarth
            låter kanske lite bitter? hehehe skämtar lite!
            Sån e jag..! Bitter, korkad och fördomsfull..! Ja, du vet vem du ska fråga för att få det bekräftat..hehe!!

            Comment


            • #7
              Originally posted by captain
              Sån e jag..! Bitter, korkad och fördomsfull..! Ja, du vet vem du ska fråga för att få det bekräftat..hehe!!
              Några öl så blir du också glad
              Fiat Coupé 20v Turbo Plus -99
              Min projekttråd - 19T
              Min Youtube kanal
              >>>HK listan - missa inte den!!<<<
              Min Challenge bil: Alfa Romeo 75 TS Pista edition, #36

              Comment


              • #8
                Originally posted by Freddan72
                Några öl så blir du också glad
                tror att Morgan varken är bitter eller korkad eller liknande..

                han brinner för en sak precis som jag.. men sedan finns det folk som inte kan/vill eller ens förstår.. men c'est la vie!

                ta ett glas vin Morgan! det brukar hjälpa!

                p.s så förresten att ett visst forum blivit släckt p.g.a spamming!

                hmmmm the gods ain't happy! *asgarv*
                Jag ÄR ett Fiat Fan.. Vem Fan E Du?

                Mina Bilar.. Past & Present!

                Har: Fiat X1/9 Turbo i.e Gran Finale - Avställd!! -
                Fiat Abarth Ritmo 130 TC Cabrio - Avställd! - Toyota Celica GTS Convertible - Avställd! - Volvo C70 T5 - Full Fart!

                Comment


                • #9
                  Öl och vin..jag sänker nog en grappa också så jag blir riktigt go å gla..sen e de blykepsen på imorron men det får man ta då..! Jo, jag har sett att dom stängt forumet. Måste bli jobbigt när det ska igång igen..har säkert stockat sej i cyberspace.. eller vad det heter där ute.. Ha en go lördakväll!!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Fiat Abarth


                    p.s så förresten att ett visst forum blivit släckt p.g.a spamming!

                    Menar du Citroenakuten?
                    Isf har du hört något?
                    ps, jag håller på Grappan, ds
                    Hellre en bil som krånglar ibland, än en som alltid är ful.

                    Comment

                    Working...
                    X