Announcement

Collapse
No announcement yet.

Earth Hour nu på lördag 20.30-21.30

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Earth Hour nu på lördag 20.30-21.30

    Glöm inte släcka under Earth Hour nu på lördag 20.30-21.30.

    Kul att se hur mycket energi som kommer att sparas under denna timme.

    Läs mer här.

    http://www.wwf.se/wwf/1236728-earth-hour-mars-2009
    Click here to visit Raceitaly
    ______________
    Fiat Coupe 20VT Plus -99
    Alfa Romeo 156 SW 2.0TS -01 SP3
    Chrysler Grand Voyager 3,3l V6
    Acura Legend 3,2l V6 -91
    SAAB 9000 CSE 2,3T steg2 -98 --SÅLD

    "Tappar man ett verktyg kommer det alltid att landa i en balja med spillolja, även om den står flera meter bort."
    Murphy´s law.

  • #2
    Synd att man inte jobbar hade varit shysst att se ifall man skulle märka någon skillnad.
    I Trust In Thrust

    Comment


    • #3
      mmm, och al energi för att byta propparna för alla strömspikar som kommer bildas för att byta dessa, pga att alla slår på samtidigt....jätte bra för moderjord...
      With great power comes the bitches
      Porsche 911, 996 -99 Sweet sweet music
      Fiat Coupé 20VT - Såld o saknad...
      Fiat Coupé 16V -95 såld o saknad

      Comment


      • #4
        Och 9 månader senare ökar jordens befolkning , för det brukar ju gå hand i hand det där med släckt ljus / strömavbrott

        Comment


        • #5
          Populistiskt trams. Jag sätter på alla spisplattorna i protest.

          Tänk på at ni spolar med dricksvatten, ett noggrant kontrollerat livsmedel, nästa gång ni skiter...

          Comment


          • #6
            Originally posted by tempra33
            Populistiskt trams. Jag sätter på alla spisplattorna i protest.

            Tänk på at ni spolar med dricksvatten, ett noggrant kontrollerat livsmedel, nästa gång ni skiter...
            Beredd att hålla med, så otroligt politiskt korrekt. För att ändra västvärldens slöseri på jordens resurser samt överbefolkningsproblematiken, rättviseproblematiken mm behövs så oerhörda uppoffringar av alla så att väldigt få skulle acceptera det idag och ingen politiker skulle våga ta tag i dessa problem och presentera långsiktiga lösningar (de som tar upp problemen, har endast lösningar som "skummar på ytan"). Ok, det skapar rubriker och fler diskuterar problemen vilket är positivt.
            Last edited by stooges; 27 March 2009, 19:22.

            Comment


            • #7
              Originally posted by TurboNimitz
              mmm, och al energi för att byta propparna för alla strömspikar som kommer bildas för att byta dessa, pga att alla slår på samtidigt....jätte bra för moderjord...
              Tänkte också på det. Först låter man moder jord andas och sen sänker man den.

              Trams! Dessutom måste jag vara den som får minst el-räkning i Sverige?
              Kör tyskt, drömmer om italienskt

              Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

              Comment


              • #8
                Attached Files
                Kör tyskt, drömmer om italienskt

                Abarth Punto Scorpione - Sveriges första - SÅLD | Coupé 20vT -99 - SÅLD | Stilo 1.8 16v Dynamic - SÅLD | Mitt coupé projekt | Mina bilar

                Comment

                Working...
                X