Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bakre motor/transmisions fästet, var köper man det?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bakre motor/transmisions fästet, var köper man det?

    Har lokaliserat det dunkande oljudet som kommer direkt man använder lite effekt, motor/vx lever ett eget liv och den bakre motor upphängningen är helt slut. Jag misstänker att den blev skadad när verkstaden bytte kamrem utan att plocka ut motorn = " bryta/vrida".
    Problemet är att min verkstad som jag beställt orginaldelar från säger att det har utgått som reservdel och inte kan beställas hos Fiat!!
    Finns det något på eftermarknaden eller någon som har ett liggande som begangat?

  • #2
    Re: Bakre motor/transmisions fästet, var köper man det?

    Originally posted by KentS
    Har lokaliserat det dunkande oljudet som kommer direkt man använder lite effekt, motor/vx lever ett eget liv och den bakre motor upphängningen är helt slut. Jag misstänker att den blev skadad när verkstaden bytte kamrem utan att plocka ut motorn = " bryta/vrida".
    Problemet är att min verkstad som jag beställt orginaldelar från säger att det har utgått som reservdel och inte kan beställas hos Fiat!!
    Finns det något på eftermarknaden eller någon som har ett liggande som begangat?
    Kontakta Stephen Brooke (Alternative Autos i England) på denna adressen.
    steve@alternativeautos.demon.co.uk

    Han kan garanterat hjälpa dig. Köpte prylar för ca 10k för någon månad sedan, kanonkille!

    Det fästet du är på jakt efter kostar ca 500:- plus frakt från honom.
    Äger just nu...
    Coupé 20VT LE -99
    Mustang HT -70
    Saab 9-5 2.3t -03

    Coupé renovering -07

    Comment


    • #3
      Försökte kontakta dom, via deras formulär på hemsidan men den funkade inte. Skall maila dom direkt, tackar för tippset!

      Comment


      • #4
        http://cgi.ebay.de/fiat-coupe-20v-tu...item256426c41c
        Argenta 120ie -85
        Alfa 75 3.0V6 -90
        BMW Z4M Coupe -06
        BMW 118dM -10
        Coupe 20VT -98 RIP
        125 Special -72 RIP

        Comment


        • #5
          Ofta bättre att ta kontakt med Alternative Autos direkt, deras Ebaypriser brukar faktiskt vara dyrare...
          à la London designmarknad - www.alalondon.se

          Comment


          • #6
            Har försökt båda med det har inte varit så snabb respons på mail, ingen faktiskt? Frågat om fraktpriser men inte fått något svar

            Comment


            • #7
              Originally posted by KentS
              Har försökt båda med det har inte varit så snabb respons på mail, ingen faktiskt? Frågat om fraktpriser men inte fått något svar
              Ring! +44-1484-865086
              à la London designmarknad - www.alalondon.se

              Comment

              Working...
              X